Capitolul 1

68 8 0
                                    

Buna!Eu sunt Alice am saisprezece ani locuiesc in Austria in orasul Viena.Noi locuim aici de mai bine de sase ani eu mai am doua surori si un frate ei sunt mai mari ca mine cu vreo trei doi ani, noi locuim in apropierea portului e frumos sa te trezesti dimineata si sa vezi vaporul in fata ta.
***
Scoala mea e in apropiere eu sunt singura care mai merge la liceu dintr-e fratii mei. Totii merg la facultate,tatal meu este pescar iar mama mea este veterinar.Ouu am uitat sa mentionez cum ii chema pe fratii mei pai pe cele doua surori le cheama Lisa si Linda,iar pe fratele meu il cheama Roger.Fratii mei sunt foarte grijulii cu mine pentruca sunt cea mai mica,mai ales Roger.Mereu ma intreaba dupa ce vin de la liceu cum a fost si daca s-a luat cineva de mine,dar din fericire nu s-a intamplat asta INCA.
***
Eu sunt pasionata de poze si de calatori,de ziua mea care este pe cinsprezece iunie am primit un nou aparat foto ador sa fac pozeee....din pacate pana acum am calatorit doar in doua tari in Bulgaria si in Italia.Eu vreau sa merg in mai multe locuri doar ca parintii...mei nu ma lasa si nici ei nu vor,au spus ca no sa ma lese doar dupa ce am sa implinesc opsprezece ani.Iar fratii mei sunt de acord cu mine dar dinou parintii.....

***
Imi place mult sa merg cu vaporul s-au cu barca,la noi in familie mersul la pescuit in fiecare sambata e o traditie.Ne intalnim toata familia bunicii,verisorii,umchii,matusii.Mama se asteapta de la mine si fratii mei sa terminam in medicina dar niciu unul nu suntem pasionati de asa ceva.

My Dream....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum