Pesten egy hatalmas Házban

147 1 0
                                    

Egy hatalmas házban, valahol Pesten egy lány és egy fiú, régóta nagyon jóban voltak. Buliból jöttek haza, együtt mentek mindig ilyen helyekre, mégis csak jobb ha van valaki veled mint egyedül.

A házba nem éget sehol a villany, ketten voltak csak. A lány a szobájába ment ahol már le volt terítve haverja hálózsákja ahol aludt volna, csak hogy az idő nagyon lehűlt, itt pedig konvektorral fűtöttek, a lánynak pedig azt tanították, hogy ilyenkor tilos a földön feküdni. Így az eredeti tervet kicsit átalakították és a fiú felköltözött a francia ágyra a lány mellé.

- Én most elmegyek fürdeni jobbra a második ajtó, ha kellenék! – mondta a lány majd kiment. A fiúnak szemet szúrt, hogy itt hagyta a törölközőjét, jó barát módjára nem hagyhatta, hogy megfázzon a lány, így utána vitte. A folyosón megállt az ajtó előtt nem volt benne biztos, hogy be kéne mennie, erőt vett magán, bekopogott.

-Itt a törölközöd! – a lányon már semmi sem volt, a fiú pedig pont szemben állt vele, nem volt éppen a leglenyűgözőbb alakja a csajnak, kicsit molett volt, és nem voltak nagy mellei De a fiú nem tudta levenni róla a szemét magasabb volt a lánynál, így tökéletesen látott mindent elpirult mikor észrevette dagadó férfiasságát, és az őt figyelő lányt. – Figyelj, sajnálom ezt is meg azt is ami a bulin történt azt is! Nem lett volna szabad! Nem kellett volna! Csak Valami

A lány megcsókolta szelíden, óvatosan szétnyitotta ajkait, nyelve furcsa táncba kezdett a fiúéval, testük összesimult, nem voltak szavak, nem volt többé világ csak ők ketten. A fiú már nem tudott uralkodni magán, egy falhoz préselte a lányt, akinek a háta hozzá simult a hideg csempéhez, de a pillanat szépsége elfelejtette vele a kellemetlen érzést. Vad csókok közepette a fiúról is hullottak a ruhák, a lány a hátán végig simítva izomról izomra haladva vette a pólóját, hajába túrt még jobban kapaszkodott belé. Keze lassan lejjebb vándorolt, a nadrágja gombját kioldva letolta a nadrágját. A fiú ekkor a derekánál fogva felemelte és ennél tartva belépett vele a fürdőkabinba, ami nem volt túl nagy, de ketten kényelmesen elfértek.

A fala sima volt, nem volt rajta sem kiszögelés sem szappantartó, ennek támasztotta a fiú a kezében lévő lányt, aki lábait a fiú dereka köré fonta, így tartva magát. Mikor a fiú érezte, hogy a súly a derekára kerül át egyik kezével végig simított a lányon, aztán megállt a melleinél, simogatni kezdte, két csók között megengedte a meleg vizet, amitől a lány odabújt hozzá, a fiú fenekébe markolt. Amitől a fiú jobban meg vadult. Ránézett a lányra kicsit eltávolodott tőle.

A lány érezte minden porcikájával kívánja a fiút, aprót bólintott és újra átadta magát a csókoknak. Szíve a fülében dübörgött tudta, a mai este gyönyörű lesz. A karjaiban volt, amitől még szebb lett minden. Végig járta a testét a meleg, ahogy a fiú keze végig futott rajta. A hasán csúszott egyre lejjebb és lejjebb.

Halk hangok szaladtak fel a lányból tetszet neki, amit a fiú művelt vele, ezért ő felbátorodott és a lány legérzékenyebb pontját kezdte simogatni, majd bedugta egy, kettő és a harmadik ujját is, a lány nagyon élvezte, ahogy a fiú ujjai mozognak, benne miközben hüvelyk ujjával a csiklóját izgatja. Olyan annyira, hogy a fiú nevét ismételgetve elélvezett. A fiú pedig kicsit elhúzódott, szemében vágy és öröm tükröződött. Tusolni kezdett. Ám a lány nem hagyta annyiban a dolgot. Lábai alig érték a talajt mikor a fiú nyakába harapva elindult lefele a kockás hasán. Apró csókokat hintve ide-oda, itt-ott megharapva, egészen le. A combok belső felét végig csókolva, majd a makkra hinteni egy csókot. a fiú nem bírta felszisszent, a lány felnézett rá kaján vigyor jelent meg az arcán. Nyelve hegyével érintette a fiú duzzadó férfiasságának tövét majd lassan végig nyalta, ezt többször is megismételte, majd a golyóit is megpuszilgatta bekapta, csókolgatta. A fiú nagyon nagyokat sóhajtott, amitől a lány egyre jobban kínozta. Meg csókolta a makkot, majd újra kicsit nagyobb puszit adva rá, és harmadszorra bekapta. Óvatosan lassan kezdte majd begyorsított.

A fiúra nézett látta a vágyat a szemében és értette a célzást, amikor elzárta a vizet. Kilépett magára tekerte a törölközőt és berohant a szobába. A fiú gondolkodás nélkül utána rohant. A lány az ajtó mögé bújt, amikor a fiú beért becsukta az ajtót, ő pedig a csukott ajtónak döntötte a lányt és forró csókokkal halmozta el. A világ ismét megszűnt, csak ketten voltak nem volt ajtó nem volt semmi csak ők a lány érezte, ahogy a fiú újra a combjába markolva megemeli, és az ágyra teszi. A fiú óvatosan fölé mászott, majd megcsókolta a füle mellett, az arcán, a szája sarkában, a nyakán, a szegycsontján és elért a célpontjaihoz a melleihez. Puszit lehelt mindkettőre, amitől mindkét mellbimbó szinte azonnal megkeményedett. Simogatni, csókolgatni,, harapdálni kezdte őket a lányból az élvezet hangjai szakadtak fel, a fiú a melleibe fúrta magát majd egy csókot adott a lánynak.

Ő bólintott tudta mi következik, de bízott a fiúban Nem hatolt be egyből előtte még egy kicsit kínozta csiklóját a férfiasságával, majd óvatosan lassan tolta be a lánynak, felnyögött, a fiú hátába kapaszkodott, és még közelebb akart lenni a fiúhoz, tudta ennél közelebb már nem lehet, de akart, érezte belülről teljesen kitölti, összeillenek. Lassan kezdte majd gyorsított a lány csípője és a fiú teljes szinkronban mozogtak gyönyörű volt, hosszú heves csókcsatákat vívtak egymással. Együtt mentek el, miközben a másik nevét súgták a másik fülébe.

Kiskifli-nagykifli pozícióba bújtak össze, a lány érezte az őt ölelő fiú meleg lélegzetét a nyakán.

-Figylej, ami a bulin volt, azt nem kellett volna -A lány becsukta a szemét és újra a bulin volt. Táncolt egy idegen férfi volt mögötte. Egyik pillanatról a másikra az idegen eltűnt és valami furán ismerős volt az új férfiben. Aki a lány fülébe suttogta "Csókolj meg" a lány nem fordult meg egész testével, csak a fejével beletúrt a fiú hajába es megcsókolta a fiút. A világ megszűnt a vad csók közben. Csak ő volt!

Még jobban odabújt hozzá az ágyban.

-Nincs semmi baj, tökéletes éjszaka volt...

- akkor mi most?

-majd meglátjuk !

+18, pesten egyházbanWhere stories live. Discover now