inna ma'al 'usri yusra |3

64 11 8
                                    

P.P Souhaila:.

Ik kwam mijn huis binnen. En ik groette eerst mijn ouders. Ik ben niet in de mood, het raakte me zo erg wat romaissa had meegemaakt , ik wil haar pijn het liefst van haar over nemen...

Ze wordt wakker met tranen, Ze slaapt met tranen, Ze doucht met tranen, Ze eet met tranen. Laat me het zo zeggen ze doet alles met tranen.

Mis zal jij niet weten hoe het voelt pas wanneer je het zelfde mee maakt. Dan moet je er voor haar zijn elke moment want zij heeft al genoeg pijn. Ze heeft dan iemand nodig om haar hart te luchten. Iemand nodig waar haar rechter en linkeroor open zijn. Zij heeft dan iemand nodig die niet gelijk gaat oordelen , en iemand nodig die zij vertrouwt dus wees er altijd voor je vriend/in.

Ya allah!!! Ik vraag mij nu echt af wat er thuis aan de hand is bij Romaiiss ik weet het 100% zeker dat er wat aan de hand is. Nooit kan zij normaal haar huis in gaan of uit gaan. Het raakt mij zo erg want Sabbiii doet nooit iemand wat aan nooit ik zie haar als mijn zus 👭. Ik heb een slecht voor gevoel ik weet het er is iets aan de hand nuuu...

P.P Romaissa:.

Oke bismillah..
Bammm daar voelde ik al een klap van mijn vader "waar was jij a kehba zogenaamd zou je open gaan vandaag maar dan ga je naar jongens toe yekk hebben wij jou zo opgevoed !!???" En daarna voelde ik nog een klap van Samir ya allah.. Mijn vader en samir bleven maar slaan alsof ik een boksbal was.

Ya Allah insha allah ya rabieee maken zij mij dood. Zodat ik deze pijn niet meer zal voelen.

Ik voelde een harde trap tegen mijn hoofd aan. En klaar het werd zwart voor mijn ogen en ik sprak hopenlijk mijn laatste worden uit de shahada 'Ash-adoe an la iellaha iella Allah,
wa ash-hadoe anna Moehammadan rassoel Allah' en weg was ik.

P.P Soufyan

Ik reedt op mijn scooter naar huis het was half 22:30 . Ik was buiten aan het voetballen maar ik voelde mij niet oke. Laten we hopen dat er niks met Romaissa aan de hand is. Ik weet niet waarom zij zo behandeld word meskina.

Ya allah als er wat met haar gebeurd is dan is het mijn schuld ja MIJNNN schulldddd. Ik keek altijd toe als zij geslagen werd. Ik keek altijd toe wanneer Sabrina loog bij mijn ouders.

Wat een broer ben ik, hoor het juist voor haar op te nemen al 18 jr wordt zij zo behandeld en ik, ik keek al die jaren toe..


Thuis aangekomen

Ik stak mijn sleutels in de deur en opende de deur. Wat ik daar zag liggen brak mijn hart ik werd zo boos. Mijn lieve zusje lag bewustenloos op de grond " YA ALLAHH LAAT HAAR NOG LEVEN YA ALLLAAHHH " barstte ik uit.

Ik kon mijn tranen niet in houden ik kon het gewoon niet. Dit is allemaal mijn schuld ya allahh. Ik liep naar Romaissa toe en ze zag er slecht uit , ze heeft overal blauwe plekken overalll. Ze heeft een bloedneus. Ik til haar snel op naar mijn kamer en verzorg al haar wonden. Ik keek eerst of haar hart nog klopte ja Alhamdoullilah..

Ik liep de trap af en riep iedereen bij elkaar ik deedt nog kalmm.. Zo zaten we allemaal om de tafel. En ik stond op. 'WIE HEEFT DAT GEFLIKT BIJ ROMAISSA!?' Riep ik helemaal boos.
'Haha dat heeft ze verdient die vieze hoer' zei Sabrina met een big smile.
Ik kon mijnzelf niet beheersen en sloeg haar big smile in 1 keer weg.

"De enigste hoer die er in dit huis woont dat ben jij elke week heb jij wel 1 andere jonge kijk hoe jij je kleedt en kijk hoe Romaissa zich kleedt en dan wil je haar uit schelden voor hoer? triest!! En jij Samir jij moet gelijk in Sabrina gaan man kijk hoe jij jou eigen zusje behandeld waaraan heeft zij dit verdient waaraan??? Je slaat haar 24/7 helemaal kapot en heeft ze jou wel eens uitgescholden of iets bij jou gedaan nee he. En jullie mogen jullie geen eens ouders noemen geen enkel moeder of vader behandeld zijn kind zo weet je hoe veel pijn zij heeft nee dat weten jullie niet he en jij mama? jij bent de scheinheiligste samen met je hoerendochter ik ben het zat hoe jullie haar behandellen jullie slaan haar helemaal bewustenloos en laten jullie haar daar liggen!!!!' Riep ik boos

"Ik ga op mijn zelf wonen en zal Sabrina met mij mee nemen ik ga nu ergens anders heen samen met Romaissa" zei ik rustig aan.

Ik liep naar Romaissa haar kamer en pakte al haar spullen in. Daarna ging ik naar mijn eigen kamer en daar deedt ik hetzelfde met mijn spullen. Ik pakte alle koffers en stopte ze in mijn auto en als laatste tilde ik Romaissa op en legde haar voorzichtig in mijn auto.

Ik reedt eerst naar Souhaila toe om haar te vertellen wat er was gebeurd en om te vragen of ze mee wilt gaan want Romaissa zou Souhaila hard nodig hebben en ik zou het niet alleen aan kunnen....

Ik kwam aan bij Souhaila's huis en belde aan haar vader deedt open 'Salam oom is Souhaila thuis' zei ik maar dan in het berbers. 'Ja mijn zoon, ik zal haar voor jou roepen' zei hij en ik bedankte hem.

Souhaila kwam aan lopen en ze wist al dat er iets niet goeds was. Ik verteld haar alles van A tot Z en ik vertelde haar ook hoe ik mij voel dit voelt echt goed. En Souhaila barste in tranen uit meskinaaa het raakte haar heel erg.

Ze stond 100% achter mij en ging haar koffers in pakken. Na 10 minuten kwam ze aanlopen met haar koffers die ik snel overnam en we stapte in mijn auto. Toen Souhaila saloua zag barste zij in tranen uit ik heb echt met haar te doen....

Ik dacht aan een zin uit de Qur'an '
'Fa ienna ma'al usri yusra' Waarlijk, moeielijke tijden komen er gemakkelijke tijden. {94:6}"

HELLOO MENSJESSS!!
Hoe gaat het met jullie??
Kunnen jullie het volhouden of niet?
Vergeten jullie niet te stemmen en in de reactie te zetten wat jullie er van vinden? Dit waren 1069 woorden!!!

Nothing Is ImpossibleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu