KM tanıtım.

26 1 0
                                    

"Anneeeee,anneeeee ,anneeeeeeeee!" diye bağıran küçük kızının yanına koştu annesi.Etrafa korku dolu bakışlar attı ve gidip kızına sarıldı.
"Ne oldu bebeğim?İyi misin? "diye korkarak sordu.Küçük kız başını evet anlamında salladı.Annesi kızını kucağına alarak yatağına yatırdı.
Kız uyumak istemiyordu.Annesine sorması gereken sorular vardı.Belki hayatını belirlemeyecek sorulardı ama küçük kız için oldukça önemlilerdi.
" Anne.Hani sen demiştin ya.." annesi bu sözüne güldü. "Ne demiştim anneciğim?" kız annesinin bunu demesiyle hemen yatakta oturur pozisyona gelip cama doğru baktı."Sen şey demiştin yere her düşen yağmur damlası bir melektir.O zaman kar taneleri de bir melek!Biz kardan adam yapınca büyüüük bir melek mi yaratmış oluyoruz?Veya kartopu yapınca onları sıkıştırıp canlarını mı acıtıyoruz?! Anne! Bir daha kartopu oynamak istemiyorum!"
"Benim minik,güzel,akıllı kızım.Bunları şimdi düşünme.Artık uyuman gerek.İyi geceler anneciğim.Sen uyu,ben çöpü atıp geliyorum."
Annesinin dediğini yaptı ve tekrar yatağına yattı kız.Bir kaç dakika sonra sokaktan gelen çığlık sesiyle cama koştu.Yerde yatan annesini gören kız annesinin telefonunu alıp önce hastanede nöbette olan babasını aradı.Ama telefon açılmayınca telefon rehberinde ikinci sırada olan dayısını aradı. 'Alo?' 'Dayı!Annem sokakta yerde yatıyor!' 'Ne?!Hemen geliyorum sakın korkma dayıcığım!'
Kız telefonu kapattıktan sonra hemen sokağa çıktı ve annesine koştu.
Annesine baktı ve göğsünden akan sıvının bembeyaz karı kırmızıya çevirdiğini gördü.
"Anne." "Anne uyumadığım için bana küstün mü?" "Anneciğim kalk lütfen!" "Anne kalk yatağına yat." "Anne!"
Kızın dayısı hemen evlerine geldi.Dayısı kızı kucağına aldı.Ve adamlarına sordu? "Yaşıyor mu?"
"Hayır efendim." Başını tamam anlamında salladı.
"Dayı,annem bana küstü mü?" diye sordu. "Hayır." kız tekrar bir soru sordu "Peki babam nerede?" Dayısı hemen cevapladı."İkisi bir tatile çıkıyor çok uzun bir tatile.Onları uzun bir süre göremeyeceksin Melek..Tamam mı canım?"

Kar MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin