do: XXX XXX XXX
....cześć... to ja...czy jeszcze mnie pamiętasz?? Wiem długo mnie nie było...więc postanowiłam się odedzwać... Pisze do ciebie w dzień mojego święta... Nie wiem od czego zacząć więc może powiem ci że tęsknie... Nie ważne wiem ale.....musiałam to powiedzieć...jak sie czuje??... Nie wiem w sumie... Z resztą nie pytaj... Bo gdybym ci powiedziałam to byś mnie wyśmiał... Ile już mineło??... Dokładnie cztery lata... Chcesz coś jeszcze wiedzieć??... Bo ja... Mam mnóstwo pytań... Dlaczego odszedłeś?! Zostawiłeś mnie samą?!.... Ludzie mnie pytają....kim jesteś i co się z tobą stało.... Wiesz jak to jest....jak... Tniesz żyletką całe swoja ciało??.... Powiedz mi prosze... Co właściwie stało się z nami... Czy to moja wina??...czy coś złego ci zrobiłam??... Przeciesz wiesz że.....zawsze obok byłam.... Nie zdradziłam... W nocy nie śpie bo.... Boję się zasnąć... Nie chce widzieć ciebie.... Nie chce by bardziej bolało.... Chciałam byś wspomniał czasem mnie... Przypomniał sobie.... Jak mówiłam... Kocham cię.... Pamiętasz?? Mówiłam to milion razy na dzień.... Chciałam być ci potrzebna... Tak jak ty chciałeś być mi potrzebny.... Przepraszam że zawiodłam...i.... Za wszystko co kiedyś....bo..... To dziś moje ostatnie słowa...bo dłużej nie mogę.... na tą miłość do ciebie chorować.... Jestem już słaba wiesz..... i dlatego odchodze z tego świata.... Bo ja nie potrafie żyć kochając cie nadal... Pozdrów wujka i ucałuj ciocię... Powiedz że przepraszam że musiałam odejść.... Nie martw sie ostatni raz zawracam ci głowę.... Chciałam tylko się pożegnać...zanim zakopią mnie w grobie.... Może tam po drugiej stronie....odetchnę.... Bo tu na ziemi wciąż... Biegnę i biegnę... I to nie ma końca wiesz... Wiem.. Powinnam być przy tobie kurwa.... Nawet gdy już nas nie było... Powinnam walczyć o tą miłość... Zjebałam wszystko przepraszam.... Już przegrałam swoje życie... Ciągle o tobie myśle i nie wiem co się stało... Wybacz mi...że... Wcześniej to nie nastało... Nie pytaj mnie czy to jakieś żarty... Wiedz ja nie potrafie tu żyć... Ostatnia spowiedź... Na wieki wieków amen... Przepraszam za to że się poddałam... Kochanie...~~~
hej, czołem, wiam, pozdrawiam, dzień dobry, hejka, siema, hey
pa:*pozdrawiam anmy :*
CZYTASZ
SMS |H.S|
Fanfictionwyszystko zaczeło sie od jednej wiadomości która na dodatek została wysłana nie do tej osoby co trzeba ale może właśnie stało soe lepiej iż wiadomość nie trafiła do prawowitego odbiorcy...