Son...

9 0 0
                                    

  Yaz Tatilinin Son Gunuydu Ucaktaydim Ve Gelicek Yilin Nasil olacagını Dusunuyordum Camdan baktım Güneşi Gördüm Parliyordu Birden içime bir güzellik doldu Ve Tam O An hayatımı Degistirecegime Yemin Ettim Iste Maceram Boyle Basladi Okula Yeni Gelen Bi Kız Vardi Adi Canandi çok güzeldi Tamda animeden Firlamisa Benziyordu TATLI STI Sirindi Onu Temiz seviyordum Ilk Günden 10-15 kisi ona asik ölmüştü Ona Bakiyordum Oda Bana Bakiyordu Ama Ben Ona bakınca yüzüm Kizariyor Hemen Yere Doğru Bakiyordum Cok Hos Biriydi Cok Iyi Anlasicagimi Dusunmustum Git Gide Daha Cok kisi Ona Asik oluyordu Okulun 2. Haftasinda herkes Ve Be onun için birbirini Yedi Bende Dahil ... Ertesi günlerde Bir Strateji Uyguladim Adi Yorgun Asikti Herkes birbirini Yerken Ben Sivisiyor izliyordum En Sonunda Herkes Vazgecmeye Basladi Yeni Sevgililer bulup Canandan Vazgecmeye Basladilar 4.Haftada Okulun Bi Ayi Bitmisti Ardından Efe Uzunoğlu Adinda Bi çocukla tanıştım Bana Ve Kin Besliyordu Gun Tum Herkesi BENIM Canani Baska Isler Icin Kullancagima kez Onu Bir Orospuya Donusturcegime ikna etmişti Ve Somestirdan 7 Ve Oda Canani Seviyordu Ben Canana Hediyeler Aldikca Ağlıyor Bana Olan nefreti dahada Artiyordu Artik Bikmisti Okul Somestir Tatiline Gircekti Ve Herkesi Benim üstüme Salmisti Herkes Bana STI Kin Besliyordu Benden Nefret Ediyorlardi Ardından Eve Gittim Biriyle tanıştım Adi Furkandi ... Bircok Ortak Yonumuz Vardi Ve Artik Soylemedigmiz Sir Kalmamisti Ben ONUN Oda Benim Herseyimi Biliyordu Cok Yakindik Kardeş Gibiydik ... Zaten HALADA Oyleyiz Her Neyse Ben arkadaşlarımla Konusup Aramizi düzelttim Ve STI oyle Birsey Olmadigni söyledim Herkes Bana GÜVENDİ Ve Artik Bu Iftira Icin Efeye Kizginlardi O Buyuk Gun Gelmisti Karne Gunuydu Efeyle Siki Bir Kavga Ettik Heryerim Kanamisti Ve O Manzarayi Gordum Cananla Efe Opusuyordu Sinirden Pastayı Atip Eve gittim Bir Tane Pasta Alipin Canana gittim Muzik Odasina girdim STI Bir Pic Yilini Daha Geride Birakmis Oldum Ve ...  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin