2.Bölüm

6 1 0
                                    

Charlie bu zor günün sonunda böyle şeylere girmemesi gerektiğini anlar ve hatasından dolayı babasından özür diler .Gece su içmeye kalktığında kapkara bir kuyu görür ve umursamaz ama sonra merakına yenilerek kuyunun yanına gider ve Britney's Diary kitabını okur ve olanlardan onunda haberi olur.Britney ilk o adda olan bir kızdı.Charlie bunları gördükten sonra yattı ve sabah kalktığında babasına sordu.Wilma kim diye? Babası onun annesinin üvey annesi olduğunu söyleyince Charlie şaşırır kalır.Adeta donar kalır öylece...
Bir anda aramaya başlar Wilma Wilstone'u ve bakar ki "O dolandırıcı bir kadın "diye çıkar internette.Charlie ikinci şokunu yaşar ve bayılacak gibi olur.Adeta duramaz.Times meydanında dolanırken görür onun bir kardeşi olan Cece Wilstone'u.Şaşırır kalır öylece...

Kadına yaklaşıp sorar
"Senin Ablan öldü mü?" diye kadın ise ağlıyarak "Eveet!!!" der.Charlie bunların bir kurgu olduğunu düşünür ve araştırmaya başlar ama ne kaynağa girdiyse hepsinde aynı bilgi yazıyordu."Wilma Winstone Vefat Etti!" diye Kapkara olan o kuyuya yine gider. Kuyunun bir yerinde işaret görür "Dark Queen Britney" diye Kuyunun içine atlar orda ise Wilmanın ve Edward'ın cansız bedenini görür ve şaşırır.Nabızlarına baktığındada nabızlarının atmadığını görür.Wilmanın cebinde değişik bir pusula görür.Pusula kuzeyi değil Doğuyu gösteriyordu.Charlie buraya sonra gelecekti .O yüzden kuyudan çıktı ve dışarda Sağanak bir yağış vardı.Charlie hemen eve girdi ve olanları başladı anlatmaya...

Kara Kuyu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin