Prima zi de liceu.

19 0 0
                                    

Eu sunt Louisa,locuiesc in New York si am 17 ani. Am fost o fata cu destul de multi prieteni si aveam o viata destul de buna pana cand mama si tatăl meu au murit si a trebuit sa ma descurc singura. Acum, singurele pe care le mai am sunt Camelia si Elly. Sunt doua fete de treaba,drăguțe,si niciodata nu m-au părăsit la greu.
Dintr-o data,ceasul începu sa sune si imi strica somnul. Îmi era foarte somn fiindca aseara am fost intr-un club cu Cami si Elly. Am stat pana târziu si am uitat ca ziua urmatoare avem prima zi de liceu. In fine, m-am ridicat cu greu din pat si dintr-o data aud tipatul lui Cami:
-Haideți!! Astăzi este prima zi de liceu si nu vreau sa dau o impresie proasta despre mine pentru ca voi nu ati vrut sa va miscati!!
M-am imbracat si m-am dus la baie pentru a face un dus si pentru a ma aranja. Acum fugeau prin casa pentru ca nu il găseam pe Charlie,catelusul meu. Pana la urma l-am gasit: era dupa ghiveciul unei flori. L-am luat in brate si l-am pus in patutul lui in timp ce Cami striga dupa noi sa ne miscam. Mda... Cami e genul de fata mereu punctuală,dar ma amuză felul ei de a fi. Este omul pentru care asi da tot ce am. Ma rog, ne-am urcat in masina si am plecat spre curtea liceului,unde aveam sa ne petrecem următorii 4 ani. Am ajuns langa o clădire mare, cu 2 etaje,înconjurată de un gard solid si înalt.Am intrat pe poarta si acolo erau profesorii aliniați si elevii. Eu trebuia sa caut clasa a9-a B in timp ce Cami si Elly găsiseră clasa lor. Ele erau cu un an mai mare ca mine.
Acum toți profesorii isi spuneau discursurile plictisitoare. Dupa ce au terminat de spus acele discursuri,am intrat in noua mea sala de clasa,si am vazut manualele care erau asezate pe bănci. M-am asezat in ultima banca de la usa,si langa mine a venit un băiat blond cu ochi albastri si bine facut si m-a intrebat:
-Locul acesta este liber?
-Da... răspund eu cu timiditate
- Nu ai de ce sa ai emotii. spune zâmbind
-Nu am. răspund eu innrosinduma.

Dupa toata faza asta,doamna noastra dirigintă ne-a dat o listă pe care scria tot ce aveam nevoie pentru acest an si a spus ca aici se termina tot si ca putem pleca. Am iesit din clasa, in timp ce Cami si Elly ma asteptau la usa. Am urcat in masina si am plecat acasa.
Ajunse acasa,am pornit televizorul si ne-am uitat la un film pana târziu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 25, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Vampirul îngerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum