Cand am ajuns la scoala 😏 ...
Toti au început sa râdă de mine...
Mergeam pe hol împreuna cu Crissy:
- Crissy îmi trebuie o masca! 😞
- Hai nu exagera si tu acum! 😥
- Pai asta e adevarul!
- O sa se uite dupa cateva zile cel putin o saptamana!
- Nu prea cred!
- Taci ! Nu mai cobii! 😔
- Mda, haide sa zicem!Ne-am dus la dulapurile noastre! În timp ce discutam a aparut Vlad!
- Ce faceti fetelor?!?
- Bine! Tu?
- Bene !Nici nu am terminat de zis cateva fraze ca a aparut dintr-o data Janine cu prietenele ei langa noi!
- Ha ha uite cine e " vedeta " scoli!
- Auzi Jenin tu nu stii decat sa vorbesti alceva nu stii? Inceteaza odata! Cred ca tu esti " vedeta " scolii! Uite ca te-ai despartit de Alex si stii de ce ? Pentru ca si-a dat si el seama ce fel de fata nesimtita esti!
( asta ii spuse Vlad Jeaninei )Jeanina sa inervat ! Si-a dat parul pe sapte sa intors cu spatele si a plecat cu prietenele ei!
- Multumim Vlad!
- Nu aveti pentru ce! Veniti dupa-amiaza la cafenea ?
- Eu nu pot sa vin imi pare rau dar pur si simplu sunt distrusa! 😢 mergeti voi
- Dar Meri ...
- Mergeti voi... ok? Nu ma supar Promit! Sa-mi luati si mie o prajitura!
- Ok Merii! ( răspunseră Vlad si Crissy )Si Alex era trist pentru ca el nu sa dus la intalnirea cu Merien pentru ca bunica lui la pus sa o ajute la treaba ( toata ziua ) ! ALEX era trist pentru ca stia ca Meri era foarte trista din cauza lui! 😞
La sfarsitul orelor eu am plecat acasa împreuna cu Crissy si Vlad! In timp ce mergeam pe drum auzeam ca cineva striga la mine: era Alex!
Alex mi-a povestit totul! Eu l-am înteles dar totusi eram suparata pe el pentru ca putea sa-mi trimita un mesaj sa ma anunte nu sa astept ca proasta acolo !
Iarasi am plecat acasa cu nervi si lacrimi in ochii! 😢😢
Seara pe la ora 19:15 au venit la mine Crissy si Vlad! Am mancat prajitura cu ei, am beut un pahar cu suc si am vorbit! Ei nu au stat mult ! Pe la ora 20:00 au plecat acasa!
Dupa ce au plecat si eu m-am dus mi-am facut un dus, am mancat si m-am pus in pat! Am atipit pe la ora 22:14 !
A doua zii m-am simtit rau! Foarte rau iar mama mi-a spus sa nu ma duc la scoala si nu m-am dus! Am sunato pe Crissy si pe Vlad si le-am spus si le-am povestit de ce nu pot veni la scoala ! Ei mi-au spus ca nici Alex nu a venit la scoala din aceiasi situatie!
😷👷👷😷😷😷👷👷👷😷😷😷
Dupa ce am vorbit cu Crissy si Vlad m-am dus sa mananc ceva poate ma simtieam mai bine daca mancam!
Nici nu m-am pus bine la masa ca a sunat suneria ! Ghici cine era ?
Era Alex ! 😱
CITEȘTI
Jurnalul unei adoleştente îndrăgostita
RomanceO adoleştenta pe nume Merien ( toti cei care o cunosc îi zic Meri ) este o fata care ador sa cânte dat ea crede că nu are talenta ! ⏩Baiatul pe care îl place : Alex: ( eu zic ca nu o place fiindca el este cel mai popular din scoala si sunt alte fe...