Intr-o zi iti vei da seama ca ai pierdut-o . Poate nu azi .. poate nici maine , dar cand te vei simtii singur si fara nici un suflet cald aproape , iti vei da seama ca ai pierdut ceva care iti dadea culoare , sufletului tau inchis . O sa crezi ca a fost doar vina ei/lui , o sa crezi ca si-a batut joc , dar poate iti vei da seama cat a plans , si a suferit , pana s-a saturat sa iti inghita minciunile si sa fie puternica pentru amandoi , pana nu a mai putut strange din dinti cand ii venea sa planga si sa urle de durere . Crezi ca iti va mai pica din nou in plasa ? Eu nu prea cred . Ti-a dat si a doua sansa , al doilea glont cu care sa o ranesti , dar daca e fata desteapta si nu va lasa ca inima sa aleaga inaintea durerii ei , iti v-a da n sanse , doar pentru ca sa vezi ce inseamna cand iubesti pe cineva atat de mult incat te omori singur . Crezi ca i-a fost atat de usor sa renunte la ceva ce o facea fericita ? Crezi ca nu a incercat de cate ori mintea ii spunea " Las-o balta , o sa doara si mai rau " , sa gandeasca cu inima care ii spunea zilnic " Mai incearca , dupa lacrimi si durere , undeva acolo se afla si fericirea , incearca.. incearca .. si iar incearca.. " . Dar orgoliul tau nu a observat cate lupte purta inauntru , doar de dragul sa-ti fie tie bine ..