Και ναι ηρθε και δευτερο μερος απο μερικα life hacks και ελπιζω να σας φανουν χρησιμα!
1. Θες πιο λευκα δοντια χωρις να κανεις λευκαση; Ιδου η ευκολη λυση! Παρε μια μπανανα και αφου την εχεις φαει, παρε την φλουδα της( απο την μερια που ηταν μεσα η μπανανα φυσικα) και τριψτην στα δοντια σου κρατησε το για 5 λεπτα, μετα ξεβγαλε καλα και βουρτσισε τα δοντια σου.
2. Αμα δυσκολευεστε να κοιμηθειτε το βραδυ μετρηστε απο το 1 ως το 100 αλλα να ξεκινησετε αναποδα π.χ 100, 99, 98 κλπ. το σιγουρο ειναι οτι θα κουραστειτε γυρω στα 60 και θα σας παρει ο υπνος.
3.Αμα κανετε μπανιο με ζεστο νερο ανοιγει τους πορους σας και καθαριζει το δερμα σας αλλα ταυτοχρονα χαλαρωνει και τους μυς σας.
4. Θελετε να ξεφορτωθειτε τα μαυρα στιγματα; Απλως παρτε δυο αυγα και βαλτε σε ενα μπολ μονο το "ασπρο' και προσθεστε μια κουταλια χυμου λεμονιου αφου τα ανακατεψετε βαλτε το στην μυτη σας για 15 λεπτα και μετα βγαλτε το.
5. Αυτο δεν ειναι ακριβως life hack αλλα πατηστε στο google 50 most popular women και πατηστε το πρωτο link και τσεκαρετε το #7 :( 😂
6. Χαμογελαστε πριν σηκωσετε το τηλεφωνο θα ακουστειτε χαρουμενη και θα ανοιξετε μια καλη συζητηση!
7. Αμα εχετε μαυρους κυκλους παρτε ενα κουταλι βαλτε το στην καταψυξη για 15 λεπτα και βαλτε το κατω απο τα ματια σας μεχρι να ζεσταθει λιγο.
8. Χρησιμοποιηστε το conditioner σας για να ξυρισετε τα ποδια σας ειναι πολυ πιο φθηνο απο τις κρεμες και αφηνει το δερμα σας απαλο.
Αυτα ηταν τα υπολοιπα life hacks μου:) Αμα θελετε γραψτε μου τι αλλο θα θελατε στο επομενο μερος❤
YOU ARE READING
Συμβουλες❤
RandomΕδω θα βρειτε πολλα life hacks, συμβουλες για διαφορα θεματα κ diys;)