Ya hayal gücümüz hayal ile sınırı değilse, gördüklerimiz beynimizin oyunu değilde gerçekse. Ya yaşadığımız hayat rüyaysa ve biz çok uyuyorsak, rüya sandığımız şeyler bizim gerçek hayatımız ise ...
Hiç düşündünüz mü bu hayatta bu kadar basit karakter olamayacağımızı; okul ile aşk ile iş ile yemek derdi ile uğraşacak kadar basit değilsek belli bir olaya hizmet ediyorsak, içimizde atom etkisi yaratacak güçler var ve biz onları kullanmayı bilmiyorsak.Özel yetenekler; basketbol oynamak, matematik problemi çözmek, görsel zekaya sahip olmak, hızlı koşmak,şiir yazmak,sözel de ya da sayısal da başarılı olmak değilde, üstün güçlerimiz varsa ne bileyim kontrol yeteneğimiz, uçabilmek ,zihin okumak ,geleceği görebilmek,duyguları yönetebilmek ise. Hiç düşündünüz mü hikayelerde anlatılan ya da filmlerde gördüklerimiz insanların gerçek yaşamlarıysa ve gerçeği bilen insanlar bizi uyandırmak için film ya da hikaye adı altında bizi uyandırmaya çalıyorsa....
İnsanoğlu her zaman önüne sunulan tepsiye razı olmuşlardır. kendileri cabalayıp üretmek yerine aza tamah edip az ile yetinmişlerdir.söze gelince herkesten farklı olduklarına inanmışlar ama basit olayları gözlerinde büyüterek kendilerinden başkasının başına gelmediğine inanmışlardır. Kendi dertlerini her zaman dağ gibi görüp elin derdine kum tanesi kadar değer vermemişlerdir.Bundan daha farklı bir dünya diyorum size ışıl ışıl da olabilir karanlıkta, iyisi de olabilir yaşamın kötüsü de ama her zaman mücadele duygusu olan bir yer hayal gücümüzün de ötesinde ki asıl gerçekler. Evet bu kitaba başlarken büyük bir açılış sesi ve yemyeşil ağaçların arasında pırıl pırıl sihir tozları göstermek isterdim ama ne yazık ki bunun için görsele değil zihninize ihtiyacım var bu hikayeyi gerçekmiş gibi okumanızı isterim. Kim bilir belki de gerçektir ;)
O zaman sıkı tutunun başlıyoruz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOYUT
Science FictionYa hayal gücümüz hayal ile sınırı değilse, gördüklerimiz beynimizin oyunu değil de gerçekse. Ya yaşadığımız hayat rüyaysa ve biz çok uyuyorsak, rüya sandığımız şeyler bizim gerçek hayatımız ise ...