Sinir

41 3 2
                                    

Herkese bu pişmeh için olan ideal havalardan merhaba!

Şu an oturuyorum ve telefonla bahışıyorum. Sıkıldım biraz. Öle işte. Ama TEOG'dan kurtulduğum için mutluyum. Gerçi tercihler, kayıt, puanların açıklanması felan var ama en zoru TEOG'du veee o da bitti. Ohhhh beea...

Neyse. Şu an aslında sinirli gibiyimde. Biliyorsunuzdur Matt Cardle adında bi mal Ed'e 20 Milyon dolarlık bir dava açtı. Bilmem onun amazing şarkısının melodisi Ed'in Photograhp şarkısının melodisine benziyomuş. Tamam, şarkının iki kısmının melodisi benziyor. Ama Ed o kadar yetenekli bi insan yani. Gidip X Factor yarışmasından ünlü olan tanınmamış bi kişinin şarkısını mı çalıcak? Pöh. Ed çalmaz. Ama şöyle bir şey de var ki eğer Ed çaldıysa bile yine de onun arkasındayım ve onu destekliyorum. Zaten birine hayran olmak o insanın kötü bir hareketinde o kişiyi satmak değil, her daim onu desteklemektir. Eğer Ed öyle bir şey yaptıysa (ki hiç sanmıyorum) Ed'in %100 yanındayım. Hayır yani bir de Ed yeni albüm için çalışıyo Matt Cardle diye bi mal da Ed'e dava açıyo. Bir de demiş Ed benim Grammy'mi çaldı. Lan mal Ed bi kere Grammy ödülünü Thinking Out Loud ile aldı. Bir de twitterden felan bu benim davam değil Ed yetenekli biri felan yazmış. Lan ben bu adam kendini ne sanıyo anlamıyorum ki. Bir de gitmiş amazing şarkısını söylerken küfür çekiyo. Sesi de sanki çok güzel illa şarkısını dinleyen çok ossun diye de dava açmış olabilir o çakal. Mal herif. Oh be rahatladım. Ed' de şu an İtalya'ya gitti zaten. Türkiye'ye de gelsin bari...

Bir GERZEĞİN GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin