Co mám ráda...2

8 2 0
                                    

Ahojky lidičky:)
Tak jsem tu podruhé s tímto tématem a jsem zvědavá, jestli ho někdo znáte.
Jde o ten nejúžasnější film, co jsem kdy viděla:).
Jmenuje se...... Hostitel
A ne, není to horor😂.
Hostitel
Je to příběh Wandy. Zpočátku té nejvíce nenáviděné osoby, pokud se jí tak dá říkat.
Naši planetu napdadli parazité. Říkají nám, že nás přišli osvobodit. Ale není to tak. Mají nás očistit od nedokonalostí. My se staneme jejich hostiteli. Naše duše budou uvězněné. Náš život nám poběží před očima a my nebudeme moci zasáhnout. To ti vetřelci nám ovládnou mysl.
Poutnice je jedna z nich. Ale zároveň je jiná. Nechce nám ubližovat. Ale nemá na výběr. Když jí umístí do Melanie, převezme její emoce. Kontrolu. Ale Melanie je silná. Proti Poutnici se vzbouří. Dovede jí do posledního lidského doupěte a chce se z poutnice odprostit.
Poutnice se ale setkává s Melaniiným přítelem. Něco k němu cítí. Nejdříve si myslí, že je to láska. Ale mýlí se. Lásku k němu cítí Melanie.
Lidé si uvědomí, že Poutnice jim nechce ublížit. Dají jí lidské jméno, Wanda.
Po pár dnech se do Wandy zamiluje lidský muž. Ale Wanda ví, že toto Melanii udělat nemůže.
A rozhodne se, že Melaniino tělo opustí.
Ale to pro ní znamená, že......
A to se dozvíte, pokud na to mrknete:)
Vím, že je to složité, ale vysvětlila jsem to nejlépe jak jsem uměla:)

Uprostřed Wanda a v ní Melanie, nebo naopak?:) Levo-JaredPravo- IanTaaaak jo:)Je mi jasný, že tyhle kapitolky nebudou zajímat každého, tak je přidám jen jednou za dlouhou dobu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Uprostřed Wanda a v ní Melanie, nebo naopak?:)
Levo-Jared
Pravo- Ian
Taaaak jo:)
Je mi jasný, že tyhle kapitolky nebudou zajímat každého, tak je přidám jen jednou za dlouhou dobu...
Mám vás ráda lidi....;)

Info!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat