Říká se život je jako horská dráha , jednou jsi nahoře a pak dole jenže ten můj se zasekl dole .
Ve svých patnácti letech tedy před dvěma roky jsem poprvé spal s holkou , nebo jsem se o to aspoň pokoušel nakonec jsem ani nezasunul protože jsem nebyl ani trochu vzrušení. Dobře , líbali jsme se , mazlili se ale nikdy mě nějak zvlášť nepřitahovala . Myslel jsem že je to tým že to není prostě "Ta pravá" No po tom fiasku co jsem udělal při našem prvním "sexu" se semnou před celou školou rozešla , dám vám malou radu do života , nikdy nenechte nahou a vzrušenou holku na posteli se slovy " NEVZRUŠUJEŠ MĚ" ...
Měl jsem vážně dobrý život, kámoši říkaly že by je taky nevzrušila a že se prostě nedivý , jenže pak se všechno obrátilo vzhůru nohama . Hrál jsem fotbal za školní tým a myslím že jsem byl opravdu dobrý, ale po jednom tréninku kdy byl celý tým v šatnách se stalo něco co bych nejradši vymazal , možná kdybych počkal až všichni odejdou všechno by bylo jinak ...
Flashback
"Tommo dělej pojd se taky sprchovat at mužeme jet " volal na mě přes celou šatnu můj nejlepší kámoš Zayn "Vždyť už jdu" zakřičel jsem nazpět a pomalu šel ke společním sprchám . Svlékl jsem ze sebe poslední kousky obleční co jsem měl na sobě a stoupl jsem si pod proud teple vody , bylo to uvolnujici , po pár minutách koukání na bílé kachličky upoutalo mou pozornost něco uplně jiného. Nešlo se tam nepodívat byl tak krásny, tak dokonalý , můj nejlepší kamoš se ke mě otočil zády a můj zrak spočinul na jeho dokonalém zadku, byl jsem jak v tranzu nemohl jsem odtrhnout pohled jinam a to byla ta chyba . K mému neštěstí si Zayn mého upřeného pohledu všiml,, to co nastalo po tom bych nepřál nikomu... "doprdele kam to čumíš Tomlinsone "jeho hlas mě vytrhl ze všech představ a rychle jsem odtrhl svůj pohled jinam "Jááá..." nějak jsem zapomněl jak se mluví, sklopil jsem zrak a rudý až na zadku jsem se snažil skrýt můj nemalý problém.... " Ty seš buzerant.....kurva už na mě nikdy nemluv ....prostě dělej že se neznáme" Zayn se celý rozčílený sebral a odešel,já jen stál a tupě zíral jak se mi jeho záda ztrácejí z dohledu.....
Konec flashbacku
Od té chvíle nastalo úplné peklo hlava v záchodě,minimálně jednou denně poupravený obličeje pěstí, nápisy na skřínce typu- někdo jako ty nemá právo žít nebo odpornej buzerant....nejhorší bylo že tohle všechno mi dělal někdo o kom jsem si myslel že je to kamarád ...Zayn a jeho parta mi dávali každý den najevo jak moc se jím hnusím . Po čtrnácti dnech mi došli výmluvy od čeho mám všechny ty modřiny , tak jsem musel zajít do drogerie pro nějaký makeup a všechny monokly a modřiny schovávat aby máma nevzbudila ještě větší podezření . Ve škole se to prostě už psychicky nedalo vydržet , byl jsem hrozně vyčerpaný . Po každém příchodu domů jsem se sesunul do postel a dlouhé hodiny jen brečel , máma tohle už ani neřešila myslela si že spím nebo jsem ji v tom aspoň nechával , ale minulý týden se všechno aspon trochu změnilo ... "Mami jsem v pohodě nic mi není , vážně " jo používám tu větu často aleeee tentokrát je to pravda, přišel jsem na něco co mi psychicky pomáhá... říká se že bolest můžeš přehlušit jen větší bolestí ... no a tak to vlastně začalo.
Každý večer věrná kamarádka co mi dělá dobře, stačí jen pár krátkých tahů ,ne tak hlubokých ale přesto účinných . Od té doby jsem volný....