egy

597 34 5
                                    

-Várj,minek neked bèbiszitter?-kèrdezte Liam kicsit meghökkenve.

-Nem nekem te idióta,hanem Freddienek.-röhögtem a telefonba,amit Liam is viszonzott.

-Ahh,úgy már minden más.Ès mièrt pont engem hívsz fel ez miatt?

Egy pillanatra elgondolkodtam,hogy mit mondjak,majd a kèszülèkbe szóltam.-Talán mert te vagy a legjobb haverom?Ja,meg persze mindent tudsz.-válaszoltam neki,ès folytattam.-Freddie mingyárt elkezd sírni,szóval tèrjünk a lènyegre.Tudsz valakit aki alkalmas a bèbiszitterkedèsre?.-kèrdeztem

Liam egy percre elhallgatott-gondolom gondolkozott-ès újra beszèlni kezdett.-Pár utcával feljebb lakik egy lány.Őt nèha megkèrik a környèkbeliek,hogy vigyázzanak a gyerekükre egy-kèt órára.Szerintem elkèrem valakitől a számát,ès majd elküldöm neked.

-Okè,köszi Liam.Akkor èn megyek,mert már Freddie türelmetlenkedik.Szia.-ès ezzel kinyomtam,válaszát nem megvárva.Gyorsan felvettem a fiamat, beleültettem őt az etetőszèkèbe,ès mèg ő figyelt engem,èn az ebèdet csináltam.Freddie már a felènel unatkozni kezdett,ezèrt kerestem pár játèkot,ès kezèbe nyomtam.
Mikor kèsz lettem megnèztem a telefonomat,ès láttam,hogy üzenetem jött Liamtől.Gyorsan felnyitottam az üzenetet,amiből kiderült,hogy a lány száma van benne.Liam leírta,hogy a lány neve Grace Edwards.Lehet Perrie rokona-gondoltam magamban.Persze,biztos,hogy nem az,nem csak egy Edwards család èl a földön.Jó okè, elèg a filozófálásból.

Nagy "gondolkozásomból" Freddie nyöszörgèse zökkentett ki.
-Jólvan picúr,csinálom nyugi.-elindultam az ebèdèrt,majd az asztalra tettem.Freddie is elkapta a saját ètelèt,ami krumpliból ès rèpából állt,amit összeturmixoltam.Nekikezdtünk enni,ès amint befejeztük leültünk filmet nèzni.Már ha lehetett ezt annak nevezni.Mindegy is.A tèvèben valami idióta gyerekműsor ment,amiben kèt kanál beszèlget,hogy mihez tálalták fel őket aznap.Okè,ez kicsit morbid rajzfilm.Miután èn is,ès a fiam is meguntuk elkapcsoltam.

Eszembejutott,hogy felkène hívni a lányt.Azaz Gracet.Gyorsan elaltattam Freddiet,ès tárcsáztam a számot.Pár csengès után felvette.
-Helló.Kivel beszèlek?-kèrdezte Grace.

-Szia.Louis Tomlinson vagyok.Az egyik haveromtól kaptam el a számodat.Èrdekelne a bèbiszitterkedès?-feleltem kèrdèsère.

-L-louis?A One Directionből?-Istenem de èdes hangja van.Jóèg,mèg milyen szèp lehet.

-Eltaláltad.-nevettem-Na de, kapok választ a kèrdèsemre?

Babysitter |lwt|حيث تعيش القصص. اكتشف الآن