Naraňajkovali sme sa Jakubom a išiel do školy. Rýchlo som musela isť na Wc zase som zvracala. O 3 týždne neskôr Stále zvraciam. Ale dnes príde Lenka poslala som ju kúpiť tethotenský test. Len to nie hlavne nech nie som........ Lenkin pohlad. Kúpila som tehotenský test. Otvorila dvere od jej bytu. Prišla som za ňou dala jej test odišla na Wc. A zrazu počujem : ,, Do NIE NIE NIE NIE NIE. " a počujem strašný plač idem ku dveram sú zamknuté. ,, Anna Anna otvor." otvorila dvere sedí ma vozíku a plače. ,, Anna tehoťenstvo nie je hrozné je to krásna vec poridíš nový život." ,, Ale čo povie Jakub." poviem a začne viac plakať
,,Ak to nepochopí tak je debil," povedala som,,, A chcem ty niekoho predstaviť je to Klára
Išla som ku dverám otvorila som Kláre vošla do vnútra a išli sme za Annou. ,,Ahoj Anna som Klára. " povedla Klára
Anna si utrela. slzy a pozdravila Kláru. ,, Ahoj. Ja so. Anna. " ,, Lenka mi o tebe veľa vravela aj o tej Karolíne krava." Pohlad Kláry Lenka mi otvorila a išli sme do kúpelne majú obrovský byt . Sedela na indvalidnom vozíku a plakaka držala tehotenský test pozitívny. Pozdravili sme sa a Anna nám išla urobiť kávu. ,, Je tehotná?" opýtam ss Leni.
,, Áno ale bojí sa to povedať priateľovi." ,, Dnes išla Emma do školy prvý krát. " Emma je naše adoptované dieťa. Pohlad Jakuba. uf začala druhá hodina Karolína tu je ale ešte sa ma naštastie nič nepýtala sakra že som to vravel hodela po mne lístok. -ahoj je mi to ľúto môžem prísť za ňou a ospravedlniť sa. Pozrel som sa pokrútil som hlavou ako na znak že nie. Nechcel som aby jej náhododou zase ublížila. po 5 hodinách. Idem rýchlo domov chcem ju vidieť. Ako sa jej darí. Dojdem tam a sedí na gauči a kúka dáky film. Sadnem si ku nej chytim ju za ruku. Zrazu mi dá nejaký darček. Rozbalím ho a tam je. TEHOTENSKÝ TEST POZITÍVNY. Annin pohlad. Dala som mu test do ruky. Nebol vôbev zarazený test položil na stôl a išiek do kuchyne. Za chviľku sa vrátil s vínom v ruke. ,, Musíme osláviť" povedal štastne. ,, Ale Jakub ja nemôžem piť. " povedala som a usmiala som sa ,, Kto vraví že su obydve skleničky pre teba. " zasmiali sme sa keď sme skončili našu "party" išli sme sj lahnúť. Ale ja som ešte nechceka isť spať tak som len tak čarbalaA toto z toho vzniklo. A už som si iška lahnúť bola 1 hodina v noci. Zosadla som z vozíka a lahla si k Jakubovi ten ma objal a obydvaja sme zaspali. Na druhý deň som mu ukázala kresby. Ihneď sme museli isť do všetkých galerii ich ponúknúť. Chcejú aby som sa stala ich dodávateľka obrazov. Zarobila som 15 tisíc. A sme bohatý pomyslím si. Tak ako sa vám páčila čast? Zase ta jedna z kratších ale tak :-)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Pekný Diabol
Любовные романыČo ak dievča zoberú na školu v Nitre a ona sa dostane do problémov lebo ľudom verila. Celý jej život zmení jeden chalan a jedno zlé dievča. Život sa dokáže zmeniť v jednej sekunde. Anna obyčajné dievča...