KARMAKARIŞIK

42 6 4
                                    


Gittikçe karmaşıklaşıyordu tüm olanlar. Elimde bir kanlı mektup, gözü yaşlı bir baba ve otopside bir ceset var. O akşam babanın yanına gittim son zamanlarda olanları anlatmasını söyledim. Bana bir hafta önce annesinin uyuşturucu nedeniyle öldüğünü söyledi. İntihar etmesi için çok büyük bir nedendi bu. Başka da önemli bir bilgi almadım. Zar zor anlatı tüm olanları üst üste iki acı. Eve gittim sonra gece uyuyamadım. Tüm olanları düşündüm ama bir türlü bulamıyordum. Çok değişken vardı. Daha cinayet mi intihar mı olduğunu bile bilmiyordum. Sanırım en son dalmışım. Sabah uyandığımda alarmın çalmasını 2 saniye vardı.

-TAM ZAMANLAMA!

Diye bağırdım kendi kendime. Hastaneye gittim. Otopsi sonuçları açıklanmıştı. Doktor bana;

Karnındaki 4 adet paralel şekilde kesikler var. El ve kollarındaki yaralar ve kesik izleri ise, kendini savunduğunu gösteriyor. Yani bu kesinlikle bir CİNAYET.

Hiç beklemediğim bir cevaptı bu. Kesinlikle intihar diye düşünmüştüm. Sonra aklıma okulu geldi. Bindi arabaya okulun yolunu tuttum. Önce sınıfına girdim en yakın arkadaşını sordum adı Mert'miş. Okuldan izin alarak onunla bir yemeğe çıktık, konuştuk biraz önemli bir şey elde edemesem de dikkatimi bir şey çekti. En yakın arkadaşı olmasına rağmen ne gözünden bir damla yaş aktı ne de üzgündü.


Kadın Dedektif: Yine İş BaşındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin