Bölüm 1

14 1 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım hatalarım varsa şimdiden herkesten özür dilerim.İyi okumalar...                                            

Merhaba benim adım Ela. Ailem salihlide çiftlikçilik yaparak geçimini sağlıyor. Babam okumamı çok istiyordu.Bende bu yüzden çok ders çalışıp ve arada onlara yardım ederek üniversite sınavına çok çalıştım. Şuanda adü üniversitesinde hukuk bölümünün 1.sınıf ögrencisiyim. Babam kazandığımda çok sevinmişti. Tabi onlardan ayrı kalmak üzsede 1 ay çabuk geçti. Hergün telefonla konuşarak özlem gideriyoruz.

Her sabah yaptığım gibi bu sabahta yüzümde gülümsemeyle sabaha merhaba diyerek uyandım. Hemen kalkıp banyoda kısa bi duş aldım. Ardında da okula gitmek için beyaz bi tişröt altımada dar paça bir pantolon giydim.hafif bir makyaj yapıp saçlarımı topladım. Melis'e mesaj attıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Yarım saat sonra Melisde geldi kahvaltımızı yapıp evden çıktık. Melis benim en iyi arkadaşım. Aynı evde kalmak çok istediğimiz için ailesiyle konuşup babamın benim için kiraladığı evimde kalcaz. Annesi bu hafta sonu bize geliyo inşallah izin alıcaz.Okula vardığımızda Emre gülümseyerek yanımıza geldi.

- Günaydın güzel kızlar dedi

- Günaydın emre dedik aynı anda melis le

- Size böyle diynce sevgilimi aldatıyorum gibi geliyor ya. Bende böyle demesine güldüm çünkü o sırada tam emrenin arkasında selin geldi.

- Ben seni melis ve eladan kıskanmam sevgilim merak etme diyerek yanağından öptü.ve bize dönerek 'günaydın kızlar nasılsınız?' dediğinde güldüm. Ben 'aynı canım iyiyiz mutluyuz sizin gibi olmasakta' dedim. Selin güzel kızlarsınız.ama derslerden dışarı bile çıkmıyonuz. Bugün dersler bitince kız gezmesi yapalım biraz gösterin kendinizi saklanıyonuz.' Melis bana ben melise baktım ve olur anlamında başımızı sallayıp iyi dersler dileyerek hepimiz sınıflarına gitti. Melis ile ben aynı bölüm okuduğumuz için aynı sınıftaydık. Emre reklamcılık bölümü okuyor. Selin ise moda bölümünü okuyan bi arkadaşımız.

Dersler maratonlu bi şekilde bugünlük bitti. Selin 'in de çıkmasıyla okuldan çıkıp avm ye gittik. Benim almam gereken bişe olmadığı için melise bişeyler baktık. Çok güzel su yeşili bir elbise etek uçları ise siyah dantelliydi. Melis denediğinde üstünde çok güzel durdu selinle aynı anda bunu almalısın dedik melisde beğendiği için elbiseyi aldı. Selin fırsat buldukça emreyle birlikte çıktığı için alcak bişesi olmadığı için ordan sinemaya gittik.Film bitip çıktığımızda lavaboya gideceğimi söyleyip ayrıldım yanlarından lavabodan çıktığımda Cem'i karşımda gördüm şaşırdım. Cem bizim sınıftan benim kadar derslere önem vermesede tüm derslere gelir. Ben şaşkınlığımı gizleyerek selam verdim. Cem de merhaba güzellik nasılsın dedi. Ben ikinci bi şaşkınlıkla iyiyim sen nasılsın cem. Seni gördüm şimdi daha iyiyim. Dedi her seferinde böyle yapıyo okula başladığımızda beri aynı sınıftayız ne zaman karşılaşsak hep güzellik diyo bana. Dayanamadım ve sordum. Cem her seferinde bana güzellik demek zorunda mısın dedim oda istemezsen demem.dedi ani bir öfkeyle ve yanımdan gitti ben ne dedim ki sadece güzellik demesini fazla sevmiyorum arkadaşım sonuçta. Cem gidince bende kızların yanına gittim. Melis bişe mi oldu? Diye sorunca Evet cem yine karşıma çıktı ve herzamanki gibi güzellik dedi bende garip geldiği için bana her seferinde güzellik demek zorunda mısın dedim oda öfkelerek demem bundan sonra dedi ve çekip gitti.anlamadım naptımda öfkelendiki?' Selin ah akılı kardeşim benim cem sana aşık ama sen onu anlamakta neden zorlanıyosun. Selin'in böyle demesiyle acaba beni seviyor mu diye düşündüm tam ben hoşlanıyo olabilirim yakışıklı ve iyi biri gibi duruyo. Herkes ona bakarken o benle ilgileniyo ben görmezlikten geliyorum. İlk okul sonra aşk benim için. Selin'in seslenmesiyle düşüncelerimden uzaklaştım ve akşam düşünmek için aklıma yazdım. Melis Oo bizim kızda aşık olmuş baksana selin daldı gitti diyodu selinde gülümseyerek aşk her yerde güzel canım sanada tavsiye ederiz demi ela dedi. Evet dedim tabi ben neye evet dediğimi sonradan anladım melis ela aşık mısın ve benden saklıyosun öylemi dedi. Ne aşkı ya kim ben mi aşık olcam hemde cem saçmalamayın kızlar hadi kalkında eve gidelim yarın okul var dedim ikiside hee hee bizde yedik ela bizden kaçamazsın diye bakıyodu. Benim umrumda değil çünkü okul önceliki benim için. Eve geldiğimizde saat 9 du annemi aramadığım aklıma geldi inşallah fazla merak etmemiştir normalde okuldan çıkınca arardmı annemi .hemen annemi aradım. Alo annem nasılsın iyiyim kızım sen nasılsın merak ettim bugün aramadın diye evet okuldan sonra arkadaşlarımla dışarda gezdik biraz seni aramayı unuttum özür dilerim anne tamam kızım merakta bırakma bizi (babanı demek istiyo annem) paan var mı bi ihtiyacın falan Yok anne merak etme ihtiyacım olursa haber veririm tamam kızım yarın okulun vardır geç kalmada yat dinlen seni seviyoruz kendine dikkat et bebeğim Bende sizi seviyorum anne babamı öp yerime görüşürüz diyip kapattık telefonu.bende üstümü değiştirip yatağıma uzandım cemle karşılaşmamız aklıma geldi. Onu düşünürken uyuyup kalmışım.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HERŞEY ZAMANINDA GÜZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin