Batuhan" Böyle bir oyunu oynamak ister misin? " - Telefonunu havaya kaldırarak zarlı olan aksesuarını gösterir-
Ediz şaşkın bir şekilde gözlerini sildi ," Ne bir oyun mu? sende mi alay ediyorsun benimle"
Batuhan gözlerini dışarıya doğru çevirip basketbol oynayan öğrencilere bakarak," Sence de adaletsiz değil mi hayat, okulda bile arkadaşlar arasında bir hiyerarşi var. Eğer iyi görünüyorsan seninle arkadaş oluyorlar ama kötü görünüyorsan seni dışlayıp zorbalık ediyorlar. sence de adaletsizce değil mi"
"Nasıl böyle düşünebiliyorsun Batuhan seni dışlamıyorlar bile.."
"Tabi ki böyle düşüneceğim , Eğer sende yakışıklı , uzun , güçlü olsaydın zorbalara dersini vermez miydin? Ya popüler olursan yeniden doğmuş gibi hissetmez misin? ya bunların basit bir oyuna bağlı olduğunu söyleseydim?"
"Böyle bir şeyin imkanı var mı?"
"İmkanı olduğunu söyleseydim bana inanır mıydın?"
Aniden odaya mira girerek Batuhan ile Ediz'in konuştuğunu görür. Ediz şimdi anlar bu saatte Batuhan'ın ne yaptığını Mirayı bekliyordu..
Ediz çantasını alıp hızlıca sınıftan çıkar ve kaçar
Batuhan'a mesaj gelir X ten
(Mesaj: Görev : Ediz'i oyuna dahil et )
X: Hahah beceremedin galiba görev başarısız mı? bu görevden vazgeçip yeni bir göreve geçmek ister misin?
Mira merakla Batuhan'a döndü
"Kimden geliyor mesaj"
"Hiç arkadaşlar dışarı çıkmak istiyorlar beraber"
"Anladım beraber eve gitmek ister misin?"
"Tabi ,"
(Mesaj: Mirayı kız arkadaşın yap ; Ödül : 3 Zar.)
--- Akşam olur ----
Ediz eve geldiğinde kıyafetlerini çıkarıp yatağa atar kendini duvara yaslanıp üzgün bir şekilde Batuhan'ın dediklerini ve mira ile gizlice buluştuklarını düşüncesi yüzünden neredeyse aklını kaçıracaktır. Derin bir nefes alıp duşa girer ve aynanın karşısında Vücudunu yıkarken ne kadar acınası biri olduğunu düşünüp ağlayıp durur ve sessizce yatağına girip uyur.
--- Sabah okul zili çalar ve okula girerler---
Ediz sınıfına giderken Mirayı görüp hızlıca alt kata koşmaya başlar ama Mira önüne geçip durdurur Ediz'i
Mira konuşmaya çalışır, "Dün ne oldu kötü görünüyordun senin hakkında endişelendim"
"Şey bu utanç verici.. pek bir şey olmadı"
"Batuhan ile kavga mı ediyordunuz? yoksa çok mu rahatsız ediciyim neden cevap vermiyorsun"
"Yok yok rahatsız edici değilsin sadece endişelenip beni düşünmen hoşuma gitti" - dahada kızarır-
"Ah anlıyorum , rahatladım "
Aniden ayak sesleri koridordaki öğrenciler çatıya doğru koşmaya başlar aralarında kavga var diye bağırırlar
Mira hızlıca çatıya doğru koşar arkasından Ediz de gider ama merdivenlerden düşer ayağa kalkar ve çatıya doğru ilerler "Hey hey kim ile kim kavga ediyor" " Şu yeni gelen öğrenci ile Emir'in tayfası"
"Dostum bunu kaçırmamalıyız siktir et dersi koş!" Ediz Mirayı durdurur , ve başını bana bırak der gibi sallar ve yutkunarak çatıya gider .
Batuhan Emir'in tayfasını bir güzel pataklayıp ağızlarından kan getirtmiştir.
"Ah Ediz merhaba "
"Ne yapıyorsun iyi misin!?"
"İyiyim, Yaptığım şey hoşuna gitmedi mi?"
"Neden hoşuma gitsin ki bu bir oyun değil! Hayat , Hayat ile alay etmeyi kes!"
"Sana zorbalık yapanları pataklarsam rahatlarsın diye düşündüm , Bu arada bir oyun olmasını istemez miydin?"
(Telefon titremesi X'ten mesaj: Görev tamamlandı ; Zorbalara haddini bildir , Ödül : 2 zar !)
Parmak uçlarından akan kan damlalarını siler Batuhan ve Ceketini giyip gülümseyerek Miranın yanına gider " Ah evet iyiyim eve dönmek ister misin?"
Mira şaşkınca bakınır " Tabi iyi olduğuna eminsen gidelim"
Beraber eve gittiklerini gördükçe sinirlenir ve kıskanıp öfkeden bir köşede ağlar Ediz,
Mira ve Batuhan'ı takip eder Mira evine döner hava kararır , Batuhan terk edilmiş bir binanın çatısına çıkar , Ediz kapının arkasından izlerken Batuhan telefonunu çıkarır ve etrafta pembe pikseller oluşur .
Zarlardan 2 tanesi Batuhan'ın önündeyken 3. Ediz'in önünde oluşur Ediz merakla zarı alır.
Batuhan hemen 3. zara giderken birinin varlığını hisseder.
" Kim var orada ." Sesi soğuk ve ürkütücü geliyordur.
Ediz korkar ve zarı alıp Batuhan'a bakar.
"Ah sendin demek Ediz , Şimdi bana zarı ver."
"Vermek istemiyorum.."
"Onu almana izin veremem".
Batuhan hızlıca atılıp , Ediz'in karnına yumruk atarak onu merdivenden düşmesini sağlar, Ediz sımsıkı tutmuştur zarı vermemek için çırpınırken bir güzel dayak yer Batuhan tarafından . Batuhan Ediz'in üstüne çıkıp bileğini kıvırarak elini açtırdığında Ediz'in elindeki zar yere düşer ve yuvarlanarak bir sayı gelir . Zar mavi iken kırmızıya dönüşür ve Ediz'e bir mesaj gelir .
(Tarafından : X Konu: Zarcı Mesaj: Tebrik ederim artık sende bir zar kullanıcısı oldun!)
-Ediz evine dönmüştür ve yatağında uzanırken kırmızı parlayan zara bakıyordur-
"Z-zar mı? Kırmızıya dönüştü yuvarladıktan sonra nasıl olabilir .."
"Neden kırmızıya dönüştükten sonra Batuhan çekip gitti.."
"Bu ne böyle , Ne oluyor.."
(Telefona mesaj gelir)
X: İstediğini sor -_-
E: Zar nedir , Batuhan niye bunu almak için saldırdı ve sen kimsin ! Nasıl her şeyi görebiliyorsun , Zarcı ne!
X: Ahh çok soru soruyorsun X_X Biraz zaman alacak en iyisi en kolayından cevaplıyayım.
X: Elindeki şeyin ismi Zar , Her şeyi değiştirebilecek kadar güçlü bir küp.
2.ci bölüm buydu bil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zarlar
Science FictionElinde bir adet zar olsa , Hayatını baştan sonra değiştirebilsen? , HATTA VE HATTA TANRI BİLE OLABILECEK OLSAN !? Böyle bir oyunu oynarmıydın? Ediz (anakarakter) oynayacak mı sizce? İyi okumalar ^^