❣1❣

71 3 1
                                    

Pov Melissa
*8:00*
Ik word wakker en kijk op men telefoon hoe laat het is ik zie dat ik een berichtje heb gekregen van mijn broer hij vraagt hoe het met mijn moeder gaat ik app hem gelijk dat het goed gaat ik sta op en ga naar de douche ik gooi wat water in men gezicht en loop dan naar mijn kast ik pak een zwarte broek en een lichte roze blouse en loop dan naar beneden ik maak even een ontbijt klaar op een bord en leg ook medicijnen erbij en breng het naar men moeder ze is nog niet wakker dus schud ik haar een beetje wakker ze doet haar ogen open "günaydın kızım" (goedemorgen dochter) zegt mijn moeder, "goedemorgen anne"(goedemorgen mama) zeg ik ik geef haar het bord en loop dan naar beneden om zelf te eten ik app mijn vrienden en loop dan naar mijn moeders kamer ik pak het bord en zeg "ik ga even naar de winkel heb je wat nodig?" "Nee dankjewel kizim tot straks" ik geef haar een kus en loop dan naar buiten.

ik loop naar de winkelcentrum en ga gelijk naar de Albert Heijn ik pak een mandje en doe er brood, melk, verschillende brood belegen en groente&fruit en loop gelijk door naar de kassa. De vrouw achter de balie scant alles en zegt dan" dat is dan 22.75" ik geef haar het geld en groet haar en loop gelijk naar buiten. onderweg naar huis word ik door m'n broer gebeld ik neem op.

gesprek tussen Melissa en Ozan 

O: hey Mel hoe is het

M: goed abi en met jou

O: gaat ook goed alleen ik had een vraagje heeft er een onbekend iemand aan gebeld of jouw aan gesproken of gewoon überhaupt met jouw in contact proberen te komen?

M: nee helemaal niemand maar hoezo vraagje dat?

O: nee gewoon een vraagje maar let op he niet met vreemden praten maar ik moet gaan de groetjes aan mama.

M: is goed zal ik doen en doei abi.

en hij hing op ik ging weer verder lopen naar huis

*aangekomen thuis*

ik leg de boodschappen op hun plek en loop naar boven en zie dat m'n moeder slaapt ik doe de deken goed over haar lichaam en loop naar m'n eigen kamer ik kleed me om in iets simpels en loop dan naar benden ik begin het een beetje schoon te maken en na het schoonmaken begin ik aan het avond eten ik kijk in de koelkast voor de ingredienten en pak ze en begin dan met koken

ik leg de boodschappen op hun plek en loop naar boven en zie dat m'n moeder slaapt ik doe de deken goed over haar lichaam en loop naar m'n eigen kamer ik kleed me om in iets simpels en loop dan naar benden ik begin het een beetje schoon te maken e...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

eindresultaat hierboven

ik neem twee borden mee naar boven en wat brood en bestek naar m'n moeders kamer ik doe de deur open zie dat ze wakker is ik glimlach naar der en ik geef haar het bord we beginnen samen te eten en lekker te kletsen na het eten neem ik haar bord mee nar beneden en begin het te wassen en drogen als ik klaar ben ga ik naar boven en zeg tegen m'n moeder dat ik even een luchtje ga scheppen zoals altijd ik pak m'n vest uit m'n kamer en loop dan naar buiten.


(a.n) 

sorry dat het zo lang duurde ik had geen tijd omdat mijn oma in de zomer in coma lag en nu gelukkig weer wakker is en ik had na dat ze wakker werd geen inspiratie meer en wist  niet wak ik moest schrijven dus sorry maar jullie mogen altijd ideeen opsturen en met mij samen werken stuur maar een berichtje als je dat wilt op fouten controleer ik later op dus alvast sorry daarvoor. kusjes Ilayda

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 22, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Ontvoerd door de ware liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu