הקדמה

1K 31 3
                                    

התעוררתי בידיעה שהיום אני ויון עוברים לפנימיה ישר קמתי מהמיטה והלכתי לצחצח כשסיימתי התסרקתי והתלבשתי בחולצת בטן שחור טייץ שחור גבוה ונעליי ואנס שחורות התאפרתי קצת והסתכלתי במראה השיער השחור שלי מגיעה עד המותניים והעיינים השחורות הגדולות שלי היו יפות עם הקו השחור בעיינים.

הבגדים התאימו לי בול על הגוף הרזה שלי כזה שכל בת רק רוצה.

כשסיימתי לקחתי את המזוודות וירדתי למטה (שחכתי לספר שיש לי בית 2 קומות) לקחתי תפוח מהשולחן והלכתי ליון שכבר ישב על הספה מוכן וחיכה שלי.

"יאלה נלך?" שאלתי
"כן" הוא ענה והלכנו לכיוון המונית שמנו את המזוודות ועלינו על המונית.
--------------------

הגנו לפנימיה מהר ונכנסו שנינו יחד המנהל כבר היה בחוץ מחכה לנו "שלום נוי ויון נכון?" הנהנו שנינו ואמרנו יחד "כן" הוא ענה "נעים מאוד אני אבי ואני מנהל הפנימיה..."

הוא המשיך להסביר אבל זה היה משעמם במקום זה התייחסתי יותר לאיזו חבורת בנים חתיכים שמורה צעקה עליהם אבל אחד מהם משך אותי במיוחד.

הוא היה גבוה עם שיער חום שחור ועיינים כחולות כהות מדהימותת היו לו שרירים וקוביות קיצר חתיךךך הוא היה כזה אדיש למצב שבו המורה צועקת אליו כאילו הוא רגיל לזה ...

יון משך לי את היד רמז לזה שעכשיו המנהל החופר הזה יראה לנו את הפנימיה אבל אני מתה כבר להגיע לחדר עם כל המזוודות האלה הלכו לי הידיים כבר.

המשכנו להתקדם גם לגינה שיש בפנימיה ,למזנון ,הוא הראה לנו גם את הכיתות שלנו, איפה המזכירות והחדר שלו ואז הראה לנו את החדרים.

הגנו לחדר של יון קודם ואז לשלי הוא נתן לי מפתח ונכנסתי לחדר סוף סוף כשנכנסתי היום שם שתי בנות פשוט יפיפיות .

הן חייכו אלי והציגו את עצמן אחת בעלת שיער חום מתולתל הציגה את עצמה ושמה הוא בלה היו לה עיינים חומות צהבהבות מיוחדות .

והשניה הייתה בלונדינית עם עיינים ירוקות היא הייתה כזו יפה אף פעם לא ראיתי כזה יופי היא הציגה את עצמה ושמה הוא מור.

הן נראות נחמדות אמרתי שקוראים לי נוי והן עזרו לי לסדר את הבגדים והדברים בתוך הארונות והצעתי שנצא לסיבוב בפנימיה.

יצאנו יחד שלושתינו והתחברנו ממש טוב דיברנו על כל מיני דברים לא חשובים והם אמרו שהן הולכות לשירותים בינתיים חיכיתי להן בחוץ ולאחר דקה מישהו נתקע בי וגרם לי ליפול והאמת זה כל כך כאב.

הסתכלתי מי הפיל אותי והייתי בשוק כשראיתי את החתיך מהבוקר ומקרוב הוא היה הרבה יותר חתיךך .

הוא הסתכל עלי עם המבט האטום והאדיש לו "אוי את החדשה?" הוא שאל אותי בלעג "כן" עניתי בפחד הוא הלחיץ אותי האדישות שלו מפחידה.

"אני כל כך מצטער את פשוט כל כך קטנה שלא ראיתי אותך" הוא אמר שוב בלעג וזה כבר עיצבן אותי "אה כן למה מי אתה חושב שאתה אדון אדיש?" שאלתי בעצבים.

אני כבר שונאת אותו "אני ג'וש סמית' נעים להכיר פיצית את חמודה שאת עצבנית" אמר בצחוק אבל פנים אדישות אלוהים למה הוא כזה אדישש.

"לא נעים בכלל נוי כהן " עניתי בנחמדות מזוייפת ולא הבנתי כמה זמן בנות יכולות להיות בשירותים...

"טוב אם לא אכפת לך אני אלך לי כי אתה לא חברה כזו טובה אני יכולה למצוא טובה יותר בשירותים ביוש" אמרתי והתקדמתי לשירותים עצבנית מהבן אדם המעצבן הזה .

יש לי הרגשה שאני ממש צריכה להתרחק מהבן אדם הזה הוא נראה כזה שעושה המון צרות.
הוא יכול לשנות את החיים שתמיד היו לי....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

בתמונה רואים את ג'וש החתיך.
אני כל כך מתרגשתתת זה סיפור ראשון שלי אז תפרגנו לייי ותגיבו את דעתכם על הסיפור כי זה ממש חשוב לי 😍

Play DirtyWhere stories live. Discover now