TANIŞMA

76 8 6
                                    

Karlos
22 yaşında , yakışıklı, uzun boylu, şakacı, çapkın birisi. Üniversite öğrencisidir. Ailesi yoktur. Bu yaşa kadar yetiştirme yurdunda büyümüştür. Ferdi adında bi arkadaşı ile öğrenci evleri vardır.
Yaren
21 yaşında çok güzel bir kızdır. Ela gözleri kiraz dudakları.. Herkesi kendine aşık etmiştir bu zamana kadar. Ama bi tane sevgilisi bile de olmamıştır. Ailesi 7 sene önce bi trafik kazasında ortadan kaybolmuştur. Ama yaren ailesinin öldüğünü düşünmektedir. Derya adında bir arkadaşı ile öğrenci evleri vardır.
Derya
Derya 21 yaşında çok tatlı bi kızdır. Sevgilisiz zamanı olmamıştır bu zamana kadar. Erkekleri çok iyi tanıyodur. Hiç sevgilisiz zamanı olmamasına rağmen eline erkek eli değmemiştir. Ailesi var. Bi tek annesi yoktur. Babası İzmirde Derya ise İstanbul'da üniversites okuyordur. Yarenle çok yakınlardır.
Ferdi
Ferdi 22 yaşında sempatik birisidir. Karlosun çok yakın arkadaşıdır. Ailesi zengindir. Ankara da yaşıyorlardır. Ferdi karlostan beterdir. Çok çapkındıır 😄
Yazardaan
Eveet geleliim hikayemizeee.
----------------
Yaren derya aynı üniversiteyi tutturdukları için musmutlu bi sabaha uyanırlar.
İlk uyanan yaren olmuştur.
Yaren:
Deryaaa uyan artık hadi geç kalıcaz.
Derya:
Tamam kalktııım.
Yaren:
Ben bi elimi yüzümü yıkayayım sonra da kahvaltıyı hazırlarız.
Derya:
Tamamm
Yaren elinl yüzünü yıkar çok heyecanlıdır. Üniversiteli olduğuna inanamıyordur. Bi yanı da buruktur. Çünkü annesin babasının eksikliğini yaşar..
Derya:
Yareeen. Hadii ben kahvaltıyı hazılardım geel.
Yaren:
Geldiiim
Yaren ve derya keyifle kahvaltılarını ederler.
Yaren:
Hadi kalk hazırlanalım geç kalıcaaz.
Derya:
Güzel bişeyler giyin kızıım. Bakarsın kısmetini buluuruuz 😄
Yaren:
Aman deryaa. İşin gücün dattide güzel giyinirim ben zaten. Hıhh
Derya:
Tamam be bişi demedim. 😂
Yaren buz rengi bi kot şort. Üstünede çizgili bi bluz giyip dalgalı saçlarını salar. Gerçekten de çok güzel olmuştur.
Derya da bi kot şort giyer. Üstüne de kırmızı bl bluz. Saçlarının kahkulunu şekillendirip güzelce topuz yapar. İkisi de çok güzel olmuşlardır.
Karlos ve Ferdi
Karlos:
Hadi kuzeen çıkalım artık geç kalıcaz. Şimdi okulda ateş parçalarıı vardıır. Tadından yenmezler valla.
Ferdi:
Aynen öyle be hadi çıkalım.
Yaren ve derya okula varmışlardır.
Yaren: kızıım şu güzelliğe bak bee. Çok güzel üniversiteymiş bu.
(Gittikleri üniversite dokuz eylül üniversitesi)
Derya: aynen öyleee 😍 hadi gel bi yerde oturalım.
Yaren ve derya bi çardakta oturuyorlardır.
Karlos ve ferdi de okula varmışlardır.
İkiside okulu gezerken karlos yarenle deryayı görür.
Karlos: ferdi şunlara bak. Diyerek yarenle deryayı gösterir.
Ferdi:
Kahküllü olan benim soyliyim.
Karlos:
Zaten benim gözüm diğerinde ne güzel bi kız lan o öyle. Şu gözlere bak.
Hadi gel yanlarına gidelim
Ferdi:
Önden sen buyur.
Karlos:
Selam kızlaar.
Yaren hiç oralı bile olmamıştır derya atlamıştır hemen
Selaam.
Yaren deryayı cimcikleyerek
Yüz vermesene kızım şunlara.
Derya: üf aman nolucak be sankii.
Karlos yarenin yanına oturmuş onu inceliyordur.
Karlos'un Ağzından;
Ah bu gözler bu bakışlar ne böyle? Ben hayatımda böyle bi kızla karşılaşmadım. O utangaç tavırları. Gözlerini kaçırması. Dudaklarını aralayarak sinirli bakışları.. Sakın korktuğum şey başıma gelmesin! Hayır karlos hayır. Aşık mı oldun sen bu kıza..? Ben bile şaşırıyorum ama sanırım evet. Bu kız diğerleri gibi değil. Bu kız başka.. Seni istiyorum ben.. Bi yolunu bulup seni kendime aşık edicem!
Yaren karlosun ona baktığını farkedip: salyanı sil salyanı. Hayırdır ne bakıyısun iki saattir.
Karlos:
Kusura bakmayın rahatsız mı ettim
Yaren:
Evet biraz öyle oldu.!
Karlos elini uzatıp:
Merhaba ben karlos
Yaren eline bakarak:
Karlos mu brezilya'dan falan mı geldin naptın?
Karlos gülerek:
Hııı sapolo çocuğuyuz. Senin adın ne?
Yaren:
Yaren ben.
Karlos:
Güzel isim yâr var yâre var..
Yaren gülümseyerek:
Güzel isim.. :)
Yazardaaaan
İlk bölümümüz hayırlı olsun yavrular. İnşallah beğenirsiniz🙌


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk KırıntılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin