Bu gün ikinci günümdü sabah kalkar kalkmaz elimi yüzümü yıkadım ardından İbrahim amcam ve babaannem ile kahvaltı yaptım.Kahvaltımı yaptıktan sonra gidip abdest aldım çünkü Kuran kursuna gidecektim heyecanlıydım.Cüzümü falan hazırlamıştım yavaşça Kuran kursuna ilerlerken karşımdan Melekleri andıran görüntüsüyle bir kız geliyordu.Onu görür görmez olduğum yerde kitlendim İlk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek çünkü o anda kendimi kaybettim ve ona aşık olduğumu anladım o sırada biri arkamdan birinin dokunup kaçtığını hissettim.Arkama baktımğımda kimse yoktu.
Kıza bakmaktan vazgeçip yavaşça camiye ilerledim.Kuran okuma odasına geçip diğer arkadaşlarımın ve hocanın gelmesini bekledim.O sırada melek görünümlü kız içeri girdi tamda karşıma oturdu saatlerce onu izleyebileceğimi düşünüyordum.Tam onu izleyeceğim o sırada hoca geldi +OO Berke hoşgeldin,deyip içeri girdi biraz muhabbet ettikten sonra.Ders işlemeye başladık sanki o melek görünümlü kız aklımı başımdan almıştı.Gözlerimi ondan alamıyordum bir de baktım herkes dışarı çıkıyor,Kuran kursu bitmiş herkes evine gidiyor ama o melek görünmlü kız evine gitmiyordu bende bunu fırsat bilip orda oturdum.Ramazan bana bağıryordu -Hadi gel basketbol oynayalım +Tamam geliyorum dedikten sonra o melek görünmlü kız da geldi -Bende oynayabilirmiyim dedi ben +Tabi ki biraz oyun oynadıktan sonra adını soracaktım çok çekiniyordum yanına ufaktan yanaştım +Ee şey adın nedir ? -Yuşa +Hmm güzel ismin varmış dedim.
Tam kapıdan çıkarken -Peki senin ismin nedir ? diye seslendi arkamı dönüp +Berke dedim -Hmm seninde güzel ismin varmış dedi.Ve eve gittim biraz yemek falan yiyip televizyonun başına geçtim.Canım çikolata çekmişti mutfağa çikolatayı almak için gitmiştim tam dolabı açarken parktan kız sesi geliyor.Kendimce mutlu olmuştum ve kendimi gaza getirdim hadi be Berke yaparsın git tanış,hemen işe koyuldum üstümü giyindim ve parka gittim.Salıncakta sallanıyordu parkın kapısında duraksadım hayal ettim,onu ben sallıyorum ve deliler gibi gülüyorduk.Ama bunlar sadece hayaldi,Tuğba seslendi -Berke gelsene orada ne dikiliyorsun +Hee geleyimmi parktan içeri girerken +Merhaba diyerek girdim -Yuşa sallanırken Merhaba diyerek bağırdı.
Birde Baktım Yanındaki Salıncak boştu hemen koştum ve yanında ki salıncağa oturdum.Yavaşçana sallamaya başladım yüzüm elma gibi kızarmıştı çok utanıyordum sanki onun yanında olduğum zaman dünyalar benimmiş hissediyordum.Bir insan 15 yaşında nasıl aşık olabilirdi ki.Ama ben olmuştum ne olduğunu anlamadan aşık olmuştum,Onun kumral saçları,Kahverengi gözleri,Elma gibi yanakları ,bembeyaz teni,kiraz gibi dudakları.
Kendi kendime konu açayım dedim +Ee had Dc oynayalım dedim (Doğrulukmu Cesaretlik mi ) ? -Yuşa hemen olur dedi ve parkta ki diğer arkadaşlarımla dc oynadık kendi kendime düşünmüştüm acaba bu kızla arkadaş olabilirmiyim diye dc oyunu tanışmamız için bahane olmuştu benim için.
Tam Yuşa bana soru soracakken babaannem bağırıyordu -Berkee Hadi Oğlum saat geç oldu +Tamam babaanne geliyorum dedikten sonra koşa koşa eve gittim ve babaanneme yardım ettim.Saat geç olmuştu uykum da gelmişti ve gidip uyudum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER ÖTESİ AŞK
RomanceHayat bir garip sahne, ne oyunun başlangıcında söz sahibisin ne de bitişinde. Sadece sana verilmiş olan bir rolü oynamaya çalışıyorsun. Kimileri hakkını veriyor bu oyunun, kimileri ise sadece oynamış gibi yapıyor. Ben Neresindeyim bu oyunun bir türl...