Good Heart??

13 0 0
                                    

''MERHABA''

Merhaba dedim ya da demedim hatırlamıyorum. Hatırladığım tek şey köşke doğru hızla kaçışım.Bay mükemmelin arkamdan seslendiğini bile 2 saat sonra idrak edebildim o kadar kendimden geçmişim.''hey iyimisin?'' Böyle demişti galiba . Tabi ben o sırada transa geçmiş başka dünyalarda dolaşıyordum . Böyle olur işte. Acıktığım zaman yani. Böyle tutulup kalırım. Kendimi buna inandırmaya çalışıyorum her ne kadar buraya gelirken yolun üstündeki hastaneden arakladığım kanlara dokunmasamda acıktığım için böyle oldu diyorum kendime....Başka bir ihtimal midemi bulandırıyor. Buraya geliş sebebim geliyor aklıma hemen 'sakin bir hayat' '.. bunun için gelmiştim ben buraya.Gördüğüm ilk yakışıklıya aşık olmak için değil.. Bi dakika aşk mı? ne diyorum ben? ne aşkı damarlarındaki kan ..istediğim tek şey o ..yıllardır insan kanına muhtaç olan vücudum deli gibi istiyordu onu. Evet sebebi bu. Şimdilik bay mükemmeli düşünmekten kendimi men edip köşkü temizlemeye kaldığım yerden- daha yeni başlıcam aslında- devam ediyorum.

Ve sonunda tertemiz olan eve baktım evet süper güçlerim!! sayesinde çabucak bitirdim her yeri . Köşkün dışı yıkık dökük felan ama içi o kadar da kötü değilmiş . Dış cepeyede birkaç kat boya yeter heralde. Bunun için en kısa zamada bir ekip tutmalı yada paraya kıymayıp kendim boyamalıyım heralde. Bakmayın öyle istesem insanları köle gibi çalıştırırdım ama bunları yapmıcağıma dair kendime söz verdim. Yeterince anormal olan hayatımı biraz da olsa normale çevirmek için ve yaklaşık 80 yıldır kaçtığım sevgili!! ex !!aşkımdan kurtulmak için onca yolu katettikten sonra bunu elbette yapamam. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 14, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

never be afraidHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin