Number 2

23 3 6
                                    

Namo grizom 19h. Nuejau i savo kambarį. Susidėjau daiktus i mokykla ir nieko nelaukusi nuejau miegoti bei greitai uzmigau.

Pabudau nuo tylaus mamos kukciojimo kitame kambaryje. Atsitojau ir nuejau i jos kambarį.

-Mama?-tyliai kreipiausi i ja.

-Jis-Jis mirė,-pasakė mama.

-Kas?.-paklausiau. Tikiuosi ji verkė ne dėl harry.

-Tavo Tetis,-pasakė ji. Aš visa iškart turbūt isbalau. Ar taip gali būtį? Tėtis manęs visad nekentė.

Mane mušdavo dėl jokiu priežasčių. Tipo dėl to jog esu mergina. Jis net nenorėjo manęs... JS norėjo pasilikti tik Liam, o mane atiduoti i vaiku globos namus.

Ziurejau i mama bejausmiu zvilksniu. Seip ne taip ja uzmigdziau ir pati muejau miegoti.

Atsikelusi susiruosiau ir nusileidau i apačia. Ten pamačiau Liam.

-Labas rytas,-pasakiau.

-Mhm,-pasakė

-Nenotaikoje kažkodėl?-paklausiau.

-Taip, nes susiktai mirė musu tėtis ir tu manai viskas gerai?-paklausė. Jis supykes, bet dėl ko?

-Kodėl tu toks supykęs?-paklausiau.

-Koks skirtumas,-pasakė ir išėjo. Rimtai aš turesu eiti peskom i mokykla tada kai lyja?

Kas jam darosi!? Ah jam tėtis buvo geras ne taip kaip man. Jis niera matęs turbūt kaip mane muša. Jis galvoja jog seip tėčio nekenčiu. Jis jį mylėjo.

Koks skirtumas?

Lėtai ėjau link mokyklos. Esu kiaurai šlapia. Spekit kam px?

Pagaliau atėjau i mokykla. Visų zvilksniai susmigo i mane. Kaip visada. Visi vėl snapzdasi. Neasu mėgstama šioje mokykloje. Ir su nieko nesikalbu išskyrus mokytojus ar kartais Liam, bet su Liam retai kada. Jis mokosi visai kitame aukšte ir nemato jog iš manęs tyčiojasi ar pns.

Seip myliu jį. Jis geriausias brolis tik, kad kartais pyksta dėl nieko...

Mano mintis nutraukė skambutis i pamoka. Pasieniai reikiamas knygas ir nueju i reikiama kabinetą. Pala? Yra čia naujokas? Ar man vaidenasi?

Koks skirtumas.

Pasirodo tikrai naujokas, nes ji taip pristatė mokytoja.
Zayn... Jis gal ir gražus, bet jis žaidėjas iškart matosi. Koks skirtumas?

Po pamokų ėjau per lietų vėl peskom kol padėjau namo.

Namuose buvo Liam. Jis į mane net nekreipė dėmesio...
Liam, kas tau vėl pasidarė?

Nauja dalįs! Jo sorry klaidas ir tai jog trumpą... Norėčiau bent vienos nuomones nors niekas neskaito:DDD

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vaiduoklio Kankyne Where stories live. Discover now