Bir akşam saat 20:00 siralariydi okuldan çıkıyordum. Yanimda Çağla vardı okuldan çıkıp yürüyorduk birden telefon çaldı babam arıyordu kesin "Eve geç kalma diyecektir" dedim içimden. Bir triple telefonu açtım. Ve "Efendim baba" dedim oda "kızım bilmen gereken birşey var çok kötü birşey oldu" dedi "Baba ne diyorsun ne oldu söylermisin artik?!"
"Kızım annene araba çarpmış durumu kötü"..
"Baba sen ne diyorsun hastanenin adi ne çabuk geliyorum" dedim ve hastanenin adresini alıp taksi tuttum "Çağla istersen sen gelme"
"Hayır tabikide gelicem bu durumda seni yanlız birakamam" dedi ve taksiye bindik ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Hastaneye varmıştık annemi oyle görünce bütün dünyam yıkıldı sanki Çağlaya sarılarak ağladım çağla en iyi arkadaşım 'di babası yoktu annesiyle yaşıyordu ve annesi annemle arkadaştı. Sonra çağla annesini aradı "Anne Defnenin annesi hastanede mükemmelsin" dediğini duymuştum ama sormadım belki başka bir konudur diye çağlanın annesi jale teyze ' de hastaneye gelecekmiş. Ve jale teyze geldi hastanın yaninda taburcu kalmak gerekiyormus ben kalırım dedim jale teyze ve babam hayır siz doğru eve gidiyorsunuz yarin okulunuz varHayır baba ! Ben hic bir yere gitmiyorum annemi boyle bırakıp okula gidemem. Hastanenin içinde bana bağırdı çok sinirliydi ve bende ona bağırdım en son şoförünü aradı ve bizi kolumuzdan tuta tuta eve götürdüler jale teyze taburcu olacaktı. Sonra yarin okulumuz vardı sabah 8 de kalktık ben hiç uyumamıştım çağla uyumuştu onu uyandırdim ve üstümüzü giydik çağla yi bekliyordum kahvaltı yapıyordu ben yapmadım istemsizdim annem orda yatarken kendime bakacak halim yoktu çağla sonra saçlarını düzlestirmeye başladı ve çağlaya dönüp
Yeter artik çağla kaç saaten beri seni bekliyorum çok sıkıldım ben gidiyorum yeter ! Dedim ve ardından çağla..
Asil sana yeter defne psikolojik sorunları benden çıkarma demişti ve bunu diyen 8 senelik arkadaşımdı benim sorunlarım yoktu.
Sonra birşey demeden çıktım evden okula gittim dersi falan dinlemedim çağla okula 2. Ders saati geldi öğretmen neden geç kaldın diyince yalan söyleyip otobüsu kaçırdım dedi oysa şoför bırakıyordu çağla git gide değişmeye başlamıştı. Yanima oturmadı bir arka sırama geçti normalde beraber oturuyorduk
Çağlaya fısıldayarak "neden yalan söyledin seni şoför bıraktı dedim"
"Defne herşeye karışma benim hayatım seni ilgilendirmez!" Dedi
Sonra telefonundan mesaj sesi geldi öğretmen ona bakıyordu kimden geldi o ses dedi çağlaya birşey olmasın diye benden dedim..
Derste telefon açık kalmaz kalamaz diye bağırmaya başladı ve babamı aradı
Çağla bir mesaj sesinden sonra bana iyi davranmaya başladı.
Acaba biri mesaj mi atmıştı? Acaba benim hakkımda biri birşey mi dedi? Kafamda deli sorular vardı.
Çıkışta telefonum çaldı babam arıyordu bana bağırdı sen derste nasıl telefonu acarsın bir hafta telefonun bende kalacak ceza ! Dedi ve yüzüme kapadı.
Çağla kusura bakma dedi. Önemli değil dedim hadi bir taksi tutup hastaneye gidelim dedim tamam dedi tam taksiye binerken babam arıyordu baba eğer yine bana kızacaksan , dedim ve dur defne anneni kaybettik dedi telefon kulağımda öyleyce kaldım. Çağla noldu dedi? Annem annem annem dedim ölmüş mu dedi ona bağırdım benim annem ölmedi oda Aptalsin defne! Senin annen öldü ve hastaneye gidiyoruz dedi aptalca gözlerine baktım eski çağla yoktu karşımda. Hastaneye gittik doktor dediki " nefessiz kalmış dedi biri odaya girdimi hiç dedi jale teyzeye kabloloru çekmiş veya boğmuş olabilir dedi hayır hiç kimse odaya girmedi dedi. Doktor peki başınız sağolsun dedi. Hastaneyi yıktım resmen herkez bana bakıyordu. Ve sonra babam zorla tekrar arabaya bindirdi jale teyzeye bugün bizde kalın defne sizi sever ve size ihtiyacı vardır dedi jale teyze tabikide dedi. Ve eve geldik ben direk kafayı vurup yattım çağla da uyumuştu saat 1. Gibi kalktim yatağımdan mutfağa doğru giderken jale teyze ve babam birşeyler konuşuyordu ve gülüşüyorlardi evlenme falan diyorlardı birşey anlamamıştım kapıya vurdum ve sustular girebilirmiyim?!
Jale teyze..
Elbette gel bakalım dedi
Susadım su alicam dedim jale teyze saçmalama bana desen direk getiririm sen zahmet etme sen çık Ben hemen odana getireceğim tamam jale teyze dedim sanki babama yaranmaya çalışıyordu öyle bir his vardı saçmalama dedim içimden yatakta su bekliyordum ve jale teyze geldi al bakalım dedi içtim jale teyze suyun tadı bir tuaf neden dedim? Bilmiyorum kuzum yarın yeni su alırız dedi peki dedim beni öptü ve gitti. 1 ay geçti boyle ve jale teyze hala bizde kalıyordu sonra bir gün yine ayni şekilde uyku tutmadı kalktim solana ineyim dedim babam ve jale teyze yine beraberlerdi ama normal değildi film izliyorlardı ve sarılarak bunu gördüğüme şaşırdım babam bunu nasıl yapar dedim herşeyi anlamıştım odaya çıkıp kafami duvarlara vurdum daha ve ellerimle yumruk attım ve o acıyla uyuya kalmışım sabah babam uyandiriken ellerimi ve kafami gördü ne oldu dedi birşey yok baba dedim ve beni doğru hastaneye götürdü elim incilmisti kafamda bazı morluklar vardı krem tarzında birşeyler verdiler babam üzülmüştü neden yapıyorsun bunu dedi baba sinirlendim dedim neye kime ! Bilmiyorum dedim ve arabayı sert bir şekilde kapatarak eve girdim jale teyze sanki kendi evi gibiymiş gibi kullanıyordu emir veriyordu ve babam içeri girdi aksam çağla ve senle birşey konuşacağız dedi çağla okuldaydı ben hastaneye gittiğim icin okula gitmemistim çağla okuldan geldi ve bizi oturdular ve birbilerine guluserek biz evlenmeye karar verdik dediler çağla jale teyzenin ve babamın boynuna atladı oley diyerek ben ise onlar sarılırken direk odama kaçtım ağlıyordum annemin fotoğrafına bakarak babam bunu yapmış olmamaliydi onu asla affetmiycem dedim ve odama geldiler çağla jale teyze ve babam neden boyle yapıyorsun dedi jale teyze seni çok seviyorum seviyoruz iyiliğinizi istiyoruz çağla ve senin bu yüzden ikimizin bir bağı olması gerekli babanla dedi bana yapmacik geldi konuşması babam inanmış gibiydi çıkın yeter diye bağırdım Çağlayla ayni odada kalıyorduk o yanımdaydı çağla sen neden sevinclisin dedim çünkü annem mutlu neden mutlu olmayim seninde baban öldü baban in yerine başka birini koyabilecekmisin dedim evet çocuk gibisin defne dedi ışığı kapadı ve yattı düğün hazırlıkları başlamıştı.