"Svako u Svetu ima svoj strah,od koga beži,od koga se skriva,kog želi da zaboravi ali taj strah se vraća iznova i iznova,tako je i sa nama,kada kažem nama mislim na mene i moju ćerku Crystal,zapravo to je moj strah od koga se već godinama skrivam"
Ja:Mama,šta se dešava? - trljam oči nakon što me mama budi sva uspaničena i uplašena,počinje da uzima stvari sa polica,iz ormara i pakuje sve u kofer koji je na njenom krevetu.
Mama: Moramo da idemo dušo,ovde više nije bezbedno. - odgovara mi u žurbi,sva zadihana od jurcanja po sobi.
Ja: Ali zašto? - gunđam,ne želim ponovo da se selim,ovo je već treći put za ovih dva meseca a taman sam se navikla na novi grad.
Mama: Moramo,objasniću ti kada bude bilo vreme. - zatvara kofer i iznosi ga iz sobe,vidim kako se vrata zatvaraju,odmah ustajem,spremam se i izlazim iz sobe za njom.
" Dve godine kasnije "
Već neko vreme se nismo selile,kada smo došle u Brooklin osetile smo kako ovde pripadamo,kako će sve biti drugačije i kako ćemo moći da živimo u miru,i bile smo u pravu,ovde je sve drugačije...kada kazem drugačije mislim na ljude,okruženje,čak je i vazduh čistiji,uspela sam da steknem prijatelje što mi do sada nije išlo od ruke jer su svi pričali kako sam čudna i ne krivim ih zbog toga,sve mi se dopalo u ovom gradu ali kako izreka kaze svačija sreća kratko traje pa tako i naša,pošto sam napunila 17 godina majka mi je objasnila od čega smo bežale toliko godina,zapravo ona ali je i mene povela sa sobom.Moja maćeha se skrivala od čuvara "Mračne Akademije",oni su krenuli u našu potragu odmah nakon što smo pobegle,nije mi sve objasnila u vezi Akademije i zašto smo pobegle ali mi je napomenula da se klonim ljudi kojima se vidi tetovaža kruga na vratu jer su to čuvari Akademije,a i ja ih mnogo dobro poznajem i nikada nisam primetila taj krug na vratu,nisam sigurna zbog čega jer mi to nije ranije rekla ali sam je poslušala,klonila sam se tih ljudi,nakon mog 18. rođendana sve se promenilo i zakomplikovalo...pre nekoliko godina sam živela na "Mračnoj Akademiji",bila sam učenik i sve je bilo u redu,moja majka mi je dolazila u posetu ali jednog dana je došla i rekla mi da pobegnemo zajedno,sto sam i učinila ali nisam znala razlog i od tada se vise nisam vraćala u "Mračnu Akademiju"
YOU ARE READING
x Born To Endless Night x
FantasyNaime obična devojka,krije u sebi ogromnu tajnu,jednom pobegla sa Mračne Akademije pronalaze je i vračaju tamo,ali postoji nešto što ona još uvek ne zna,tajne koje Akademija krije a koje poznaje samo njen otac,koji je i ujedno direktor te Akademije...