"Od kako sam se preselila u Brooklin sa majkom sve mi je drugacije,imam puno prijatelja i osecam se kao da sam kod kuce,kad kazem "kuca" kroz glavu mi prolazi "Mracna Akademija",tamo se nisam bas osecala kao kod kuce,nije mi bilo prijatno tamo a i treninzi su bili veoma naporni,takodje smo imali mnogo ispita i sve je bilo tesko na neki nacin,sada,sve je drugacije i stvarno mi je drago sto sam poslusala majku i sto smo pobegle od onog prokletog mesta."Moje mislis je prekinuo Lucian,moj najbolji prijatelj,ali ja ga zovem Luke...
Luke: Hej Cris,hajde vec jednom,pokreni se,u kaficu "Chatter" recituje Mark,znas da smo mu obecali da cemo ici. - potapsao me jr po ramenu i gurnuo napred,nisam ni primetila da sam zastala na trenutak,osmehnula sam se i krenuli smo dalje.
Ja: Pa,da li ti je rekao kakva je recitacija u pitanju? - usmerila sam pogled ka njemu i to na duze vreme,ne gledajuci kuda idem sam se spotakla i pala.
Luke: Hahha sledeci put gledaj kuda ides. - poceo se glasno smejati,dok sam ja cistila svoje pantalone koje su se isprljale
Ja: Prestani da se smejes i pomozi mi da ustanem. - pogledala sam ga ljutito na sta je prestao da se smeje i pruzio mi ruku,uhvatila sam je i ustala.
Luke: Da se vratimo na pitanje,Mark mi je samo rekao da je nesto vezano za knjizevnost,nista drugo nije spomenuo. - sarkasticno se nasmejao,na sta sam se ja osmehnula,Luke nikada nije voleo knjizevnost ali posto je obecao drugu da cemo prisustvovati mora odrzati obecanje.
Ja: Jedva cekam da cujem sta je spremio. - oduvek sam volela knjizevnost,jedna od mojih najvecih zelja bila je da postanem pisac ali se to nije ostvarilo,ali kada sam kuci i imam slobodnog vremena obicno uzmem da pisem fan fictions ili kratke price,inspiracije dobijam iz svakodnevnog zivota a i dosta sam mastovita osoba.
Luke: Stigli smo,hajdemo unutra. - otvorio mi je vrata,kao pravi dzentlmen,usla sam i on odmah zamon,cim je ugledao Marka otisao je da se pozdravi a ja sam otisla da nam nadjem mesto za sedenje.
Izabrala sam mesto blizu prozora,pogled sam usmerila ka Marku i Luke-u dok su pricali a zatim skrenula pogled i pogledala kroz prozor,sa druge strane mi se ucinilo da vidim nrku senku ali nisam toliko obracala paznju,prekinula me je konobarica i ja sam usmerila pogled ka njoj,kada sam vratila pogled,te senke nije bilo.
YOU ARE READING
x Born To Endless Night x
FantasyNaime obična devojka,krije u sebi ogromnu tajnu,jednom pobegla sa Mračne Akademije pronalaze je i vračaju tamo,ali postoji nešto što ona još uvek ne zna,tajne koje Akademija krije a koje poznaje samo njen otac,koji je i ujedno direktor te Akademije...