capitolul 1

16 2 1
                                    

Numele meu Andreea şi sunt o fată simplă cu o familie care are niste cocepti mai vechi.

Locuiesc în Franţa,Paris iar mama mea a murit acum mulţi ani iar eu eream foarte mică.

Am rămas cu tatăl meu şi cu sora acestuia ,locuim într-un cartier modest unde principiile vechi predomină.

Am un iubit cu care mă înţeleg destul de bine.

Ce se întâmplă când totul începe de la o simplă dorinţă?

Eream cu prietena mea în camerea.
Când vine mătuşa mea plângând.Verişoara mea nu mai este virgină cu toate că are 18 ani şi vor săi facă cununie.

Eu şi Giuglia prietena mea am plecat mai târziu şi când l-am văzut pe iubitul meu, am rămas uimită când l-am văzut în ce hal bate un băiat.
Am fugit la el cu Giuglia şi l-am îndepărtat cu greu,iar după m-am uitat în ochii lui.

-Gata Andrei,am terminat totul! Iar el sa enerveaza şi mi-a dat o  palmă....

Am plecat nervoasă de acolo şi am rugato pe Giuglia să mergem spre autobus ca să ajungem în centrul oraşului.
Mă plimbam şi simţeam cum scap de grijii şi de stresul acumulat acum ceva timp.

Alea nu sunt fiţoasele? Mă întreabă Giuglia iar eu mă uit la locul indicat de ea.

Trecem pe lângă ele astfel încât să nu ne observe.

Din păcate planul nostru a eşuat, una dintre fetele e verişoara mea Ana şi ma observat, şi a venit la mine.

-Bună Andreea,ar trebui să ne vedem mai des şi noi! Spune ea,iar eu doar aprob din cap.

Ia are mulţi bani,tatăl ei si mama mea au fost fraţi dar acuma totul sa terminat.

-Draga mea,te invit la o petrecere la vila lui Francesco duminică!îmi spune o fată şatenă.

- Da eu,m-aş bucura dacă ai veni!  Spune o fată blondă.

-Eu te aştept şi pe tine şi pe Alena! Îmi spune Ana dulce.

Tot drumul m-am certat cu Giuglia dacă să merg sau nu,oricum şi dacă  vroiam să merg nu avem cum,nam bani iar fără bani nu poţi cumpăra nimic.

M-am dus acasă şi mă gândeam la cât de mult vor râde de mine.

M-am asezat langa Alena şi i-am spus că suntem invitate la o petrecere.

-Păcat că nu avem şi noi bani! Îmi spune Alena cu o tristeţe în glas.

-Păcat! Şi cu virginitate ce faci? O întreb eu curioasă.

-Nuştiu... tu ai vro ideie? Mă întreabă ea cu o frică în glas.

-Am una!

-Şi ce mai aştepţi!  Aproape că ţipă la mine.

-Mergem la doctori!

-Şi ce-mi face o perfuzie?

-Nu... am văzut eu la televizor,că ginecologul pote să te facă înapoi. 

-Serios?

-Da... vorbim cu mătuşa şi vedem ce spune!

-Bine,hai!

-Unde? O întreb eu cu o sprâncene ridicată.

-La mama!

-Acuma noaptea?

-Nu mai am răbdare...

-Ştiu, stai liniştită,o să rezolvăm noi!

-Bine, să vedem ce facem cu petrecerea aceea.

-Vedem noi..

-Noapte bună. îmi spune ea cu o dulceaţă în glas.

-Noapte bună şi ţie. Îi răspund eu pe acelaş glas.

Eu şi Alena ne înţelegem foarte bine, ţinem una la alta.

Aminteste-ti De MineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum