miluju tě ??

216 9 1
                                    

Píp píp , ozvalo se známé zapípání mého mirákula. ,,Beruško počkej''. Co je Kocoure?,, Víš, chci ti něco říct'' .,, Já tobě taky co se sejít u eifelovky( nevim jak se to píše) třeba za půl hodiny ? Ano mějse má dámo. Doma na mě vychrlila Tikki asi milion otázek.
,, Marinett co jsi mu chtěla říct?'' ,, No víš Tikki já ho miluju.'' Co Adrien ? Adrien mě ale nemiluje ale Kocour mě jo a já jeho taky.

Pohled Adriena

Co mi asi chce říct ,přemýšlel jsem. Když v tom Plagg začal žvanit o camembertu ,pak řekl něco co mě zarazilo. ,,Je skoro tak úžasný jako Tikky''. Řekl a zasnil se. ,,Kdo je ta Tikky? Přece to nejlepší co mě v životě potkalo . Abys věděl je to kwami Berušky.'' A zase se zasnil. ,,Tý jo tohle jsem netušil a víš co , já ti s tím pomůžu co ty na to. To bys pro mě udělal,moc ti děkuju. Nemáš zač.'' To je skvělý , že někoho miluje víc než ten sýr.To né ten sraz Plaggu drápky. Transformoval jsem se a šel za svou dámou už tam byla ale byla trochu nervní. Ale i tak byla roztomilá a nádherná , jednoduše kouzelná. ,,Ahoj broučínku copak si mi chtěla říct. ''Řekl jsem s úsměvem . ,,No víš Kocoure já..... tě miluju''. Tak tohle jsem netušil . ,,Ale broučku ty víš, že tě miluju, že ano.Řekl jsem a políbil ji. Pak už musela domů ale domluvili jsme se že zítra ve stejnou dobu na stejném místě. Doma jsem vše převyprávěl Plaggovi. ,, No, výborně ty Romeo a co Tikky? No jo zítra jí to řeknu slibuju.''

Tak snad se fanfikce líbí , předem se omlouvám za chyby,to víte ta gramatika . Tahle fanfikce je troch slaďák ale co . Trochu kradký úvod do světa Miraculos

Čauky mňauky lidi midi pidi #LadyNoir4ever#

  Kouzelná Beruška a Černý Kocour s Laskou nejdál dojdešKde žijí příběhy. Začni objevovat