ulver ????

25 5 1
                                    


Plutselig våknet jeg av at jeg fikk masse rein dråper på meg. Det hadde begynt å regne. Ved siden av meg lå bjørnen. Jegerene var ikke her lenger. Bjørnen hadde litt blod på hode, men ingen sår. Jeg reiser meg opp. Men jeg har innmari vondt i hodet. Jeg holder hånden min på hode. "Hva er det?" sier jeg forskrekket og ser på hånda. Det er BLOD. Jeg har blitt skutt. Men jeg har ikke skudd kula i hodet. Skuddet traff skrått på hodet mitt. Så såret mitt er ikke så dypt, men jeg blør veldig mye allikevel.

Jeg er nødt til å komme meg videre. Jeg sa hade til bjørnen og gikk. Jeg er iskald og gjennomvåt. Jeg håper ikke jeg blir syk.

Det tok litt tid før jeg fant stien. Nå har jeg gått i snart 2 timer. Jeg tror det er igjen 1 time. Så jeg får vel bare gå videre.

I skogen har det blitt ganske mørkt. Jeg liker egentlig ikke å være i skogen når det er mørkt. For da fantaserer jeg som bare det. Men jeg prøver å late som og jeg ikke er redd og fortsetter å gå bortover stien.

Men plutselig hører jeg en svak lyd. Jeg har aldri hørt en sånn lyd før. Men jeg vet at det ikke er en bjørn, for de lager andre type lyder som er mørkere i tonen enn denne lyden. Lyden blir høyere og høyere. Og plutselig står det en......................

ULV!!!!!!!
Jeg løper så fort jeg bare kan. Men plutselig kommer det flere og flere ulver bak meg. Den ene ulven hopper oppå meg. Jeg detter på ryggen. Ulvene glefser til meg. Jeg ser at det er en stor pinne ved siden av meg. Jeg beveger hånden sakte bort til pinnen. Jeg får tak i pinnen og slenger den rett in i ansikte på ulven. Ulven detter og de andre ulvene blir kjempe sinte. De begynner å gå sakte mot meg. Jeg har fortsatt pinnen i hånden. Plutselig hopper den ene ulven på meg, men jeg sparker den vekk. Så kommer det en ulv og biter meg i den ene armen. "Auuuuu" skriker jeg. Jeg sparker ulven i magen. Og den slipper taket meg en gang å løper vekk.

Jeg reiser meg fort opp og løper vekk fra de tre siste ulvene. De løper etter meg. Ååånei, tenker jeg. Jeg ser en klippe like foran meg. Jeg brå stopper. Ulvene hopper oppå meg. Vi detter ned klippen. "Ææææææ...." skriker jeg. Rett under klippen er det en stor innsjø.

"Plask"

Ulvene svømmer fort opp på land og løper vekk. Når ulvene er borte svømmer jeg opp på land.

"Søren" sier jeg. Nå hvet jeg ikke hvor jeg er. Jeg har gått meg bort. Jeg begynner å skjenne at det svir på hånda. Jeg bretter opp den tynne grå jakka mi. Ååånei, ulven beit så hardt at jeg hart fått et stort bitemerke på armen min. Det blør også veldig mye.

Akkurat nå kunne jeg ønske jeg heller var på barnehjemmet og arbeidet. Jeg er kald, våt, har vondt i hodet og i armen. Jeg setter meg under et tre. Og begynner å gråte. Det er også blitt helt mørkt ute. Jeg gråt så mye at jeg tilslutt sovnet.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jun 30, 2016 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Det forferdelige livet !!!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ