son an..

67 17 0
                                    

Biliyorum yanimdan gecerken utancindan basini yerden kaldiramiyordun.mektup yazip arkadasinla gondermissin,ilk gordugun gunden bugune kadar olan her seyi yazmissin..
Ben cevap yazmadigim icin aglamissin,agladigini duydugumda yuregim dayanmadi,hemen kalem kagit alip yazmaya basladim,kisa olmustu ama dusuncem netti azizim...
Ustunden bir kac gun gecti karsima cikip,sozlenmek istiyoruk senle olur mu demistin,dogruyu yanlisi bilen insanlariz bu dinende uygun olur hadi evet de demistin..belirli bir sure sakinlik oldu,benim susacgmi dusunuyordun hissetmistm,tam konusmaya basliyacaktim ki biranda kosup yanimdan uzaklastigini farkettim..belki geri donersin diye uzun sure seni bekledik ama gelmedin azizim..uzerinden bir kac hafta gecti,baska sehire gittigini duydum..bensiz guzelmiydi o sehir...gun gectikce uzgunlukten hasta oluyordum.gunler,aylar gectikce sorular olusuyordu aklimda..sevse gitmezdi..geri donerdi..artik sogumustum her seyden,hayat soguk geldi bana can..uzun sure gecti uzerinden artik hayata donuyor,islami delicesine seviyordum..bir mesaj geldi tam her seyi silmisken,iki yil oldu ama unutamadim seni yar..nolur beraber olalim demistin,yine sustum..bir kac ay sonra nisanlandigini duydum..yine bir mesaj,bir sey demiyecek misin??? Artik cevap verme vaktim gelmisti,yeni hayatinda mutluluklar..oldu son sozum..cevap gelmemisti taki bir mesaj,gonderen:kenan mariya..,nisanlisindan mesaj gelmisti,ben kenan dugunumuze davetlisin kardesimmm....yikildim mesaji gorunce..son kez sordu son bir sey var mi diyecgin??...

seviyorum Diyemedim عشقHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin