"Ne bağiriyorsun? Sen alçak ve bencilsin beni anliyor musun? . Sen aksani bozuk çocuk."
"Kes sesini! Bana yaptiklarin yetmez gibi bir de uyku hapi içiyorsun.Yemezler afra, uzerini basini değistir benimle geliyorsun."
"Senin annen gaddar ve acımasız bir kadın..."
"Bu yaptigin anneme saygisizlik sen kiz misin? Yada ben oyle saniyorum."
"Annen gaddarligini kime teslim ettigini belli etmis .Nasil bu kadar insansavar oluyorsun anlamiyorum.Hayir sinekler karsisinda sineksavarlar bile etkisiz kaliyor.Ama senin insansavarliginda üstüne yok."
"Şimdi bana gitmemek için bir neden söyle."
"Senin olduğun ortamlardan uzak durmak istiyorum."
"Şu an nerdesin ya?"
"Inatci oldugun kadar kabasin"
"Evet ben inatciyim.Gaddarim,kabayim,insansavarim.Peki ya sen nesin? Ben senin ne oldugunu cozmekte zorlaniyorum."
"Peki bu son isteğin olsun.Ama baskasina luks vermem!."
Bu cocuk beni deli ediyordu yani uvey kardesim.Disaridan centilmen yakisikli,maskeli bi adam.Ama iceriden tam bir ucube.Kaba ucuz kisilikli bir insansavar odun.Bu gun de uvey annem zeliha hazretlerine kölelik yapiyorum.Neymis efendim özel taki sergisinde haninda bulunmam gerekmis.Sarlatanlik bu olsa gerek.Sirf gosteris ve para san sohret ugrune serefini bile satar bu kadin.Bir gun onu da yapacaktir suphem yok artik.
Adim afra 19 yaşinda universite ogrencisi olmasi gereken sozde bir ogrenciyim.Annem ve babam yillar once ayrildi ve babam zeliha denilen bie gosteris meraklisi bir kadinla evlendi.Tek istedigi bana sahip cikmakmis.Boyle sahip cikacaksan hic olma derim babama.Zeliha zengin olmasa da kendi ayaklari uzerinde dura bir kadin,havali burnu kalkik,surtuk,gaddar.Akliniza hangi kotu sey gelirse onda var.Uvey annem diye soylemiyorum.Sadece bu kadinin yurek yemis oldugunu iza ediyorum.Oglu atahan yani degerli saygi degerli uvey kardesim.Beni gun icinde nereye isterse oraya surukluyor.Ve bazen beni bir oyuncak gibi kullaniyor.Babam ona abi dememi istiyor ama sanki cok buyul fark varmis gibi.Sadece iki yas.Su iki yasin ne farki olacaksa artik.Ustelik bu atahan denilen uyuz denyo.Geceleri odama girip izinsiz izinsiz esyalarimi kurcaliyor.Bu bir nevi oda tacizi...Ve sorun su babam beni istemedigim biriyle sozlendirecekken bu atahan ayisi olaya bir el uzatmadan duramadi.Ve ben sozlenme olayinin bitmesini istemistim ki imdadima bu gaddae yetisti.Bizi butun el aleme rezil etti cocugu yumuldak tavlasina benzetti.Kisacasi bu ahmak hayatimin bas belasi.Kacsam kurtulamam diyebilirdim...