Dette er en bok som handler om USA for at jeg har vært i USA og det er helt utrolig fint der, Les videre Hvist du har lyst.
Lykke kan du komme ned litt sier mamma?
Ja da jeg kommer svarer jeg!
Kan du ta med deg Charlotte og Emma vær så snill? Mamma jeg gidder ikke! Vær så snill da? Ja vel da sier jeg å henter de.Kom da sier jeg til Emma, Charlotte prøver å få Emma med med å dra henne i armen men så slår Emma Charlotte også Slår Charlotte Emma tilbake også videre...
Så roper jeg "STOPP" begge to slutt opp da, jeg tok begge i hver hånd og gikk ned trappen. Din ku sier Charlotte til Emma din Sau sier Emma tilbake til Charlotte jeg klyper dem begge og dytter dem inn på kjøkkenet der mamma og pappa sitter vi setter oss rundt boret alle sammen.
Ok da skal mamma og jeg si noe til dere sier pappa høyt og tydelig. Ok da er det sånn at jeg og mamma har bestemt at vi skal flytte!
Hæ flytte sa jeg???
Nei ikke tale om sa Charlotte
Du er en Sau sa Emma.Jeg forstår at dere ikke vil med det er deg beste for oss eller så får vi ikke mere penger jeg har fått meg en jobb i USA og det er bare sånn det blir.
Gå å pakk tingene deres nå det er esker på badet gå å Finn og kast det dere ikke trenger brett klærne deres fint og bli ferdig for at klokken er 16:48 og vi skal være på flyplassen klokka 18:15 så kjapp kjapp opp med dere.
Nå drar vi til flyplassen jeg gleder meg men gruer meg jeg sitter å spiller på iPaden min i bilen, på flyplassen kjøper vi en tegneblokk og fargeblyanter.
På flyet tegner jeg litt etterpå spiser vi mat etter det må jeg på do etter det så spiller jeg subway surfers jeg spiller også lollipop maker.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Det nye huset i USA
FantasiaJeg heter Lykke jeg er 10 år og lillesøstrene mine er tvillinger og de heter Charlotte og Emma de er 6 år de er plagsomme og bortskjemte unger