2.7

671 42 3
                                    

Baekhyun ayağını stresle sallıyordu. Cevap vermek istiyordu karşı tarafa. Bir itiraf ya da herhangi bir şey söylemek istiyordu işte! Ama laflar ağzına tıkılmıştı. İlk önce onun haklı olduğunu söylüyordu kendine. Dediklerine bakılırsa o da haklı buluyordu kendini. Sonda söyledikleri sadece acıtasyonun bir parçasıydı.

Halbuki kendi düşünceleri aklına geldiğinde sinirini yine tepesine çıkıyor ve kendi haklılığını savunuyordu. Ne yapacağını bilemeyerek sallamaya devam etti. Hem de deli gibi. En sonunda bacağına konan elle kendini dizginleyebilmişti.

"Kendine bir zarar vereceksin şimdi."

"Sana ne!"

Kaba olmak istememişti, gerçekten. Sadece stresliydi. Korkuyor, endişeleniyor ve kızıyordu. Kafasını yenilgiyle eğen adamın suratına bir süre bakıp inceledi onu. O kadar... Mükemmeldi ki. Gerçekten milyon dolarlık bir bebek olmalıydı.

"Özür dilerim."

Ağzından nasıl olduğunu bilmeden çıktı sözcükler Baekhyun'un. Belki de uzun zamandır söylemesi gereken bir şeydi bu. Yaptığı bütün oyunlara nazaran onunla konuşmayı deneseydi şu an çok farklı bir durumda olabilirlerdi. Hepsi öfkesi yüzündendi. Yi Fan'ın inşa ettiği ve yıktığı öfkesi...

"Ben de."

"Yi Fa-"

"Benim de hatalı olduğum çok kısım var. Senden sır saklamamalıydım. Özellikle de hem en yakın arkadaşım hem de sevdiğim adamdan."

"Şey bunu söylememe gerek var mı bilmiyorum ama ben de seni seviyorum. Yani söylemiştim daha önce mesajdan da olsa, belki yeterli olmadı a-"

O an Baekhyun'un sözlerini kesen diğerinin dudaklarıydı. Aslında fark etmeseler de ikisinin de uzun zamandır beklediği şey buydu. Gerçekleşmesi fazla vakit alan, çok can yakan, milyon dolarlara bedel olan bir öpücük.

-Azra

Son 2!

Millon Dollar Baby // KrisBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin