Bölüm-1

4 1 1
                                    

"Baba nereye gidiyoruz? "diye sordu Atlantis.

"Annenle eskiden tanıştığımız ve aynı zamanda bir aralar üçümüzün yaşadığı yere gidiyoruz"dedi babası. Araba taşlı yollarda,  bir sağ çukura bir sol çukura gire çıka  baba kız sohbet ede ede ancak vardılar vapura.

"Babacım peki neden ben bu yeri hiç hatırlamıyorum"babası düşünceli ve endişeli şekilde kızına bakıp "Çünki sen daha minicktin minicik ayakların, ellerin ve şuanki gibi ufacık bir burnun vardı, ah keşke o günlere tekrar dönebilsek keşke o zamanlardaki gibi cesur ve iyi bir baba, eş olabilseydim, o zaman belki annen hâlâ yanımızda olurdu. Sende bende daha iyi olurduk çaresiz olmazdık. "Kızı kızgın bir bakış atarak.
"Baba bu senin suçun değildi onun suçuydu o bizi terk etti ve en önemlisi onun yüzünden çaresiziz ama bunu başarıcağız ve aşacağız şimdi söyle bana biz çaresiz falan değiliz ben sadece küçük bir hastalığa yakalandım ne kadar bilinmesede olsun atlatacağım ve ikimiz tekrar evimize döneceğiz ben okula sen işe ve bu arada sen babacım benim için çok iyi bir babasınise iyiki sende onun gibi yapıp beni terk edmemişsin eğer sende terk etseydin şuan bu kadar mutlu olamazdık"babası  zorda olsa acı bir gülümsedi boğazında bir düğüm bir süre nefes alamadı eşini hâlâ seviyor ve özlüyordu. "Yalnız 'onun'dediğin kişi senin annen Atlantis" Atlantis  babasına bakıp omuz silkti ve arabanın içinden çıkıp babasının arabayı vapurun garajına sürmesini izledi. Babası park edip geldiğin vapurun içine girip kahvaltı yaptılar. Daha sonra ise arabanın yanına gidip koltukları yatırdılar ve uyumaya başladılar. Atlantis  arabaların yakıt kokusundan rahatsız olup  birden öksürmeye başladı. Babası hemen fırlayıp"Atlantis  iyi misin ilaçlarını içmedinmi? "Telaşlandığı herhalinden belliydi. "Baba ben iyiyim sadece kokudan rahatsız oldum içeri gidip su içiceğim, bir şey istermisin? "Diyebildi öksürükleri arasında. Babası hayır anlamında kafa sallayıp kaptan kalacakları başka bir yer olup olmadığını soracaktı en azından rüşvet vermek durumunda kalsada kızı için her şeyi göze alırdı. Atlantis  içeri girdiğinde birden herkes ona bakar gibi hissetti aceleyle su alıp içti sonra bardağı çöpe attı çöp kapanırken dank diye yüksek bir ses çıkınca yine herkes ona baktı Atlantis  kafasını öne eğip yavaşça uzaklaşırken birden sert bir şeye çarptı yada ona öyle geldi ama Atlantisin eli yanıyordu. Ve karşısındaki şahısla baktığında ise kendinden sadece 1-2 büyüklükte erkek bir çocuk gördü çocuğun elindeki sıcak çay karnına ve eline dökülmüş yanıyordu"Hastır, ne yaptın kızımya yaktın beni,  önüne niye bakmıyorsun be?! "Atlantis  peçete alıp hemen yanan elinin karnını silmeye başladı çocuk birden Atlantisin elini ani bir şekilde silerken refleks gibi tuttu"Gerek yok istemez"dedi. "Şey aaa ıııı ben çok üzgünüm gerçekten o an bilsen yoksa ben hero önüme bakarım valla"dedi kekeleyerek. "Heh birde anır tam olsun aaa ııı ne lan neyse sana bir şey oldumu peki"çocuk meraklı bir şekilde sordu. "Şey e-elim benim gitmem gerek yoksa çok kötü olucak"

"Abin falanmı var neden noluyor? "
"Elimi suya tutmam gerek yoksa çok acır"
"Ayy kıyamam elin ufmu oldu dur öpeyimde geçsin hatta dur kremde sürelim"Dedi alaycı bir şekilde.Atlantisin elini hızlı bir şekilde çekip uzaklaştı ve hemen tuvalete koştu hemen içeri girdi elinin soyulucağını biliyordu ve babasının endişelenmesini istemiyordu. Kapıyı açıp içeri dalınca az önce görmüş olduğu çocuk bağırdı"Laaan burası erkekler tuvaleti gerizekalı, hayvan burası kızlar tuvaleti gibi değil bildiğin gibi açıktada tuvaletler var hadi merak ettin erkekler tuvaletini kapıyı tıklat sor bir girebilirmiyim diye ulan varya bari bir şey görmedin değilmi? Namus gitti valla uçtu? "Atlantis  arkası dönük yanakları utançtan kızarmış bir şekilde konuşmaya başladı"Valla bir şey görmedim elime su tutmaya gelmiştim sende tuvalete ışınlamışın hemen resmen bu arada erkeklerde namus oluyormuydu onu pek hatırlamıyorum da? "

"Lan oğlum senin okuma yazman yokmu neyse zaten bende sadece elimle karnımı yıkıyordum yani zaten istesende bir şey göremezsin neyse gel madem yıka elini biri gelmeden"

"Ulan gerizekalı ödüm bokuma karıştı senin yüzünden"diyerek çocuğa bir kaç sefer vurduktan sonra çocuk dayanamayıp tekrar ama bu sefer iki bileğini tutup "Sen elini yıkayacakmısın yoksa başka bir şey mi yapmamı bekliyorsun? "Atlantis sakinleşip eline hemen su tutmaya başladı işi bitincede çekip gitti. Babası meraklı bir şekilde nerede olduğunu sordu Atlantisde babası üzülmesin diye bir şey anlatmadı.
       Babası kaptanla konuşup bir oda ayarladığını söyledi ve ikisi beraber o odaya gidip uyumaya başladılar...

Umarım beğenmişsinizdir. ♡ şimdiden yorum yapan ve o yıldıza tıklayan parmaklarınıza  ve size çok teşekkür ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deniz Erkeğinin Minik AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin