...

205 39 15
                                    

"Saat  17:34 oha ne ara beş buçuk oldu hemen hazırlanmam gerek."
Berke nin suratında şaşkın bir ifade vardı.
"Niye ki bir yere mi gidiveksin?"
"Evet bu gün önemli bir işim var."
"Şimdimi yok yedide ama benim hazırlanmam Bahar ı ikna etmem gitmem anca olur"
"Hmm...O zaman bende eve geçiyim sen hazırlan."
"Ya çok özür dilerim yüzüatü bıraktığım için"
"İstersen gideceğiniz yere ben bırakıyım seni uğraşma öyle"
"Yok ben sana zahmet vermiyim giderken arkadaşımıda alcam"
"Boşver bende evde sıkılıyorum zaten "
"Tamam ben hazırlanıyım çıkarız."
"Tamam"
....
Odaya gidip dolabımı açtım abartırsam Bahar anlar ama zaten ben süslü ve abartan biriyim neyse.
Gözüm bir beyaz bluza takıldı üzerinde yine renkli çiçekler olan bluz hemen bluzun üzerindeki renkten bir pantolan giydim mor pantolon mor saat mor küpe ve yine mor şapka.Sonra tekefonuma mesaj geldi "Cemre ben aşşağıda arabdaa bekliyorum seni" diye mesaj geldi.
Montumu ve botumu giyip çantamı alıp aşşağı indim arbada bekliyordu.Arabanın camını açıp
"Hadi gelsene"
"Ha tamam"
Arabaya binip Bahar'ın evini tarif etmeye başladım.
"Tamam burası sen park et ben ikna etmeye çalışıyım."
"Tamam"
........
Ding dong.
"Aaaa Cemre gelsene"
"Bahar odana gidelim"
"Tamam"
....
"Kanka diyorum ki bugün bişeyler mi yapsak?"
"Ne gibi"
"Ben bir lokantaya rezervasyon yaptırmıştım da bugüne kuzenim Esin le gidicektim ama onun kursu varmış gelemiyo bende iptal ettirmiyim senle gidiyim diye düşündüm ne dersin?"
"Bi şeyler karıştırıyosan sonu kötü olur"
"Yaa yok kızım ne alaka."
"Bak kötü olur ha"
"Ne gibi ?ha"
"Bilmem Alp'e gidip bişeyler diye bilirim."
"Bende Ege ye"
"Öfff kes sesini ya hadi hazırlan "
......
"Hadi al montunu çıkalım"
"Tamam" deyip montunu aldı"
Aşşağı indik  yola doğru yürümeye başladı.
"Nereye?"
"Gideceğimiz yer bu tarafta değil mi?"
"Gel Berke götürcek"
"O kim?"
"Şu sınıftaki gıcık varya beni ıslatan"
"Ne alaka o"
"Kanka olduk anca öyle kurtulabilirdim."
"Aayyy Cemre"
Ben ön tarafa bindim bu kez Bahar da arkaya bindi.
Gideciğim yerin adresini verdim Berke ye.
Biraz yol gittik sonra Berke bana baktı sadece göz göze geldik.
Yüzümü dışarı çevirdim.
Biraz daha gittik...
Ve geldik arabadan inip Berke ye teşekkür ettim.Arabadan inip birine seslendi seslendiği kişi Berke nin yanına geldi.
"Cemre ben eski kankamı buldum yav bugün onla vakit geçircem beraber döneriz de eve."
"Olur bana uyar."
Hay salak kafam biz Ege ye geldik o bırakmak isterse onunda arabası var .Neyse yapcak çare yok.
İçeri beraber girdik sonra biraz durdum ve etrafa bakındım Ege Alp ile bir masada oturup etrafa bakıyodu beni görünce yüzü güldü sonra Berke ye bakıp sinirli bir bakış attı bana.
Ben rolümü oynamaya başladım.
"Gel Bahar bizim masa şurda."
...
"Aaaa Ege sizdemi burdaydınız merhaba"
"Aaa merhaba Cemre bizde burdaydık.
"İyi eğlenceler o zaman"
"Buyrun sizde oturun"
"Yok biz sizi rahatsız etmeyelim."
Bahar söze karıştı"Evet rahatsız et me yelim"
"Yook oturun daha eğleniriz"
"E madem ısrar ediyosun oturalim bari."
Diyip oturdum Bahar ayaktaydı elinden çekip oturtturdum.Kaş göz yaptı ama sallamadım.
Konuştuk biraz.Sonra siparişleri verdik ve yemeğimizi yemeğe başladık.Sonra tekrar konuşmaya başladık.
Sonra birden tam karşınızdaki dev ekrandaki televizyonda Ege yi gördük Bahar bakıyordu
Ege bana bakarak güldü ve göz kırptı.Sonra Ege önce gitarla şarkı söyledi ben küçükken Ege ile aynı apartmanda kalıyordum ve çok iyi kankaydik beraber gitar kursuna gitmiştik.
Sonra şarkısı bitti ve konuşmaya başladı lokantada herkes ekrana bakıyodu Berke hariç.
Sonra Ege şu sözleri söyledi
"İnsan kaç kere sever ki ya da kaç kere üzülebilir?
Yada dili tutulurmu soyleyemeyince bir seyi
Bin kere sevdim seni
Anlayamazsın derdimi
Her an yanımda ol isedim
Anlaşıldı tüm dertlerim
Rüyalarımdaydın sen sadece
Seni seviyorum bumu bil istiyorum."
Şiirin baş harfleri Bahar ı oluşturuyodu. Sonra ekranda "Seni seviyorum benimle çıkar mısın?"deyince ege ayağa kalktı ve ekrandakiyle aynende dedi.Ben bakakalmıştım.Etraftan sesler yükseldi "Evet evet" diye .Bahar malı da daha bekliyo ayağına vurdum.

Bahar:

Gerçekten şok içersindeydim.Ya tekrar üzülürsem ya yine kırılırsam aklımda bin bir sorh bana yaotıklarını unutacakmıydım.Ya da kabul edip mutlu olucaktim ya sonra peki giderse tekrar üzülürsem çok fazla kırılırım bu sefer
Uzaktan sevince daha az üzülüyorum beni bırakıp giderse canım çok yanar bu kez.Hani çocuğa anneai ilk ve son kez dondurma alırda çamura düşürür aynı onun gibi olursam yada filmin finalinde heyecanlı yerde reklam girerde elektirik gider ya ya öyle olursam ya tam mutlu olucakken üzülürsem
İlkim,Tekim,Sevdiğim seni de üzmek istemiyorum kendimide.Sonu ne olacak ki zaten evlilik mi ben sonu mutlu biten hiç bir kitap okumadım.Elbet beni birakacaksin ya bi yanlışımı duyar inanırda beni bırakırsan sen benim beş yıllık sevdiğim kişisin ben seninle tüm ömrümü yaşamak isterim ama sen elbet bitirsin ne diyeceğimi bilmiyorum herkes bana bakıyor şaşkınım cevabım belli ama üzülemem ben............yapamam bir kez daha üzülemem.......bile bile yapamam........
Cevabımı vericeğim
Vericem.......

Ege
Cevabını merakla bekliyodum acındırıcı bir göz ile bakıyordum. Hayır deme lütfen.

Bahar
Cevabım belli bakma bana öyle sevdiğim acıyor içim seviyorum seni ama olmaz.Yapamam

SinirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin