love my husband part18

290 9 2
                                    

Jungkook:apehal lame sgt ni "woi kau bt ape lama² ..aku masuk ni*jungkook buka sje pintu tetiba tde pun jia"ciss kau dh larii jage kauu aku akan cari semula..

Jia:*jatuh depan pagar rumah jungkook"aduhhh sakitnyeee aku tk boleh jalan mcm mne nih kalau Jungkook nampk..
Jungkook:*sempat tarik rambut jia "woi kalau lari dari aku kenape kau nk mati erk*tarik jia sampai masuk rumah kunci semua pintu..
Jia:mianhae aku tk nk disiksa *nangis
Jungkook:okey kali ni kau lepas tapi mlm ni kau bgi body kau kt aku..
Jia:please lah sye penat..
Jungkook:ahh aku tk kira *ikat jia mcm dia kene culik haritu
Jia:*mampu nangis je

Suga pov

Suga:*tengok gambar jia sambil berkata"chagi where are you babe i'm really miss u *nangis
Jimin:yahh suga dh² nanti mata kau bengkak.. Kajja bts kita cari rumah Jungkook yg dia sorok jia..
Bts(kecuali jk):nae
Suga:cepat lah aku takut Jungkook bt sesuatu dekt wife aku..

Mereka mencari guna app yg boleh kesan Jungkook dan mereka jumpa rumah di Seoul tu..

Suga:ni ke rumah yg dia sorok jia
Jimin:ya kajja kita masuk rumah tu..
Jin:ehh sabr nampak tu Jungkook ..mlm nanti kalau dengar jeritan kita kepung rumah Jungkook ..
Bts(kecuali jk):nae

Mlm tiba bts masih berada diluar rumah Jungkook..

Suga:yahh berapa lama lagi kene tungguu...

Jia pov

Jia nangis je sepanjang hari

Jungkook:woi diam bising la tangisan kau tu..
Jia:awak lepaskan syeee
Jungkook:*naik atas katil "hey no aku tkkan lepaskan kau.. Kau tu pemuas akuu
Jia:ahhhhhhhhhhh*jerit dengan kuattt
Jungkook:hey org tkleh dengar la baby hanya kita dua je disini. *muka jk dengan jia 1 cm je dan jk kiss jia..

Bts pov

Jin:Kajja masuk

Sambungan part19 ye

Love My HusbandWhere stories live. Discover now