Zuzka:
Bolo asi 10 hodín ráno a mne sa nič nechcelo robiť. Tak som si ľahla na posteľ a len tak som ležala v pomyslení že konečne letné prázdniny. V tom do izby mi príde mama a začne vykrikovať nech idem von. Tak som sa postavila,otvorila okno a začala som hádzať kamienky,ktoré boli položené hneď vedľa kvetináča do okna kamoške. Myslela som že je už hore tak som hodila menší no nič, tak som zobrala väčší kamienok a hodila som ho,no nič. Myslela som si že ma asi porazí lebo podo mnou bola suseda,ktorej tie kamienky nešťastnou náhodou padali na hlavu. Začala po mne vykrikovať,že takto ráno sa rozčuľuje. Musela som sa jej ospravedlniť,keď v tom som už videla kamošku ako sa smeje na mojej situácii zo susedou a kamienkami. Nakoniec sme sa dohodli,že by sme šli na to nové kúpalisko hneď za panelákom. Keď v tom sme si zmysleli,že by sme mohli ísť na nákup lebo naše plavky boli už malé....
Sabi:
Tak sme sa začali dohadovať. Ja som strašne chcela isť na kúpalisko ale načo tam pôjdem keď nemám plavky. Tak som súhlasila.Kamoška navrhla,že by sme šli do takého obchodu kde sú len 2 farby plavok.Mne sa to zdalo divné ako môže existovať taký obchod. Ale nechcela som sa hádať,tak som iba prikývla. Tak sme sa vybrali nakupovať ,veľmi som sa tešila. Už som videla obchody s plavkami .Kamoška povedala nech si ide každá kúpiť sama. Tak sme sa dohodli,že sa stretneme o pol hodinu pri banke.Kamoška súhlasila a utekala do svojho obľúbeného obchodu. Kde mali iba čisto modré a fialové plavky. A môj obchod s názvom Flora a Fauna bol čisto zelený a žltý.Boli to moje naj farby. Začala som si vyberať plavky s rôznym motívom,od celých plávok po polovičné plavky...
Zuzka:
Bola som veľmi nadšená,že konečne môžem ísť do svojho obchodu s názvom Blue Violet,čo znamená modrá fialka. Chodila som tam strašne rada lebo moje obľúbené farby boli modrá a fialová. Teraz je rad,už len vybrať vzor. Bolo asi pol druhej poobede keď sme sa stretli pri banke. V tom mi zaškvŕkalo v bruchu a kamoška povedala,že je čas ísť na obed. Tak sme išli do MC Donaldu kde sme si dali obidve veľké menu a ešte k tomu malý koláčik. Bola som strašne prepchatá a nevládala som sa ani postaviť. Zrazu mi zazvonil mobil a volala mama,že kde sme. Tak sme sa pobrali domov a čím skôr na kúpalisko. Cestou domov sme sa rozprávali,že čo sa stane keď sa jedna z nás zasekne na tobogáne a pri tom sme sa rozrehotali,keď v tom.....
Sabi:
Sa zrazu objavil veľký pes,ktorý začal po nás brechať a my sme sa dali na útek. Ani sme nevedeli ako sme rýchlo prišli domov. Boli sme celé mokré .Každá sa išla osprchovať a zmyť si hlavu.Kamoška sa asi nudila tak mi hádzala kamienky do okna. Ja som sa pozrela na ňu a povedala som jej,že či pôjdeme na kúpalisko. Ona povedala že môžme ísť ale,že či počkám ešte kým jej opschnú vlasy. Ja som povedala,že dobre. Zatiaľ som sa prezliekla do mojich nových zelených plavok. Zopla som si vlasy do drdola a vedľa neho som si pripla žltý kvet. Už som iba čakala kedy ma príde zavolať. Ale ešte som rozmýšľala,aké si ona kúpila plavky a či si dá kvet. Zrazu mi padol do izby kamienok. A už som vedela že ideme...
Zuzka:
Boli sme už vonku a ja s mojimi modro-fialovými plavkami a nádherným modrým kvetom vo vlasoch, som sa strašne tešila ale najprv som pochválila kamoške plavky a taká náhoda že sme si vybrali ten istý vzor. Povedala som,že vyzeráme ako dvojčatá a ona sa začala smiať. V tom sme sa rozhodli,že nebudeme už toľko rozprávať a konečne pôjdeme na to naše vysnívané kúpalisko na ktoré sme sa tak moc tešili už od rána. Dobehla som ako prvá a začali sme sa hádať kto prvý sa spusti po tobogáne. Dohodli sme sa,že urobíme vláčik a tak som šla prvá a kamoška za mnou. Keď v tom ju niekto chytil za ruku a mňa prudko postrčil dopredu a nezvládla som rovnováhu.Chytila som sa prudko bokov tobogánu a zastavila som. Potom som si pomyslela,že ako dobre že sme šli na ten tobogán čo nie je uzavretý ale mala som celé ruky spálené lebo som išla takou rýchlosťou že až. Zrazu som počula ako niekto na niekoho vykrikuje a pozrela som sa že čo sa deje. A vtom kamoška začala na toho chalana asi v našom veku vykrikovať že čo si to dovoľuje....
YOU ARE READING
Summer Holiday
RomanceSabi a Zuzka sú dlhodobé najlepšie kamarátky,ktoré prežívajú dobrodružstvo počas letných prázdnin. Táto kniha je písaná spojením dvoch autoriek,ktoré navzájom doplňajú príbeh zo svojho pohľadu.