Čo som ja zač?

8 0 1
                                    

Ahoj.  Som Molly. Molly Stewansnová. Chodím do ôsmej triedy na Yale University. Som vzorné, milé, zlaté štrnásť ročné dievča.Teda, to o mne hovoria rodičia :). A teraz si všetci o mne pomyslia, veď, Yale je vysoká škola a čo robí štrnásť ročné dievča na výške?no, totiž to. Je to na dlhšie ale. V piatom ročníku sme mali testy IQ a zistili mi IQ 168. Veľmi nezvyčajné takmer nemožné IQ pre žiačku piateho ročníka. Odvtedy sa o mňa všetci začali zaujímať. Chceli aby som skúsila preskočiť šiesty ročník, že, či sa mi to podarí. A úspešne,podarilo sa. Vtedy ma rodičia dali aj psychológovi, ktorý mi povedal to isté, že je to veľmi nezvyčajné až nemožné. Po dokončení deviatej triedy som sa chystala na strednú na zdravotnú na chyropraktičku, lekárku, sestričku a potom aj na laborantku. Je toho síce veľa ale jasom zvládala toho päťkrát viac ako moji spolužiaci. No mama mi nakoniec oznámila že nemusím ísť na strednú, že vlastne, strednú mám hotovú za jeden polrok.Vraj sa to volá urýchlené štipendium. Takže vlastne, za polroka som mala hotovú strednú za lekárku. Tie ostatné som si nechala na potom. A keď som bola pripravená ísť na dajakú vysokú, prišiel mi list z Yale či by som tam nechcela ísť študovať, vraj, sú tam taký študenti ako som ja. Síce som sa chystala na Harvard University ale povedala som si že vlastne Yale je ešte lepší tak prečo tam neísť.A vlastne toto bol môj život. Vlastne je. eeehm....... heh.......... hmmm....... Po čase ma napadlo, prečo si nepíšem vlastne denník alebo len taký občasník?Takže som si začala písať niečo také. V tomto sú rozpisané všetky moje šťastné, smutné, zlé, dobré, poburujúce chvíle z môjho života, takže, pekné čítanie :).

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Scary GameWhere stories live. Discover now