Pov paco
Nou hier zitten we dan. Ik en jacob aan een tafel bij gewoon een random meer. 'Okeeee. En nu?' Vraagt jacob. 'Ik heb echt ge..' Opeens ging de belichting naar licht roze met zwart. (Ik weet niet als dat mogelijk is. Maar bedenk maar gewoon iets romantisch ofzo😂) 'WoW, dit ziet er wel heel mooi uit.' Zegt jacob verbaasd. 'Ja inderdaad. Echt heel mooi.' Antwoord ik.
Wat zeg je nou dit slaat helemaal nergens op.
'Jacob wil jij verkering met mij.' Vliegt er uit mijn mond. Wat zeg ik nou natuurlijk wil hij niet net mij. 'Ja tuurlijk.' Antwoord hij. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Zullen we het dan maar aan de Squad vertellen?' Vraagt hij. 'Ja is goed.' Antwoord ik nog een beetje verbaasd.
Pov Kate
'Hebben jullie dat serieus gedaan?' Vraagt Mike verbaasd. Ik rol met mijn ogen en zeg: 'nee daarom hebben we dit allemaal vertelt.' Hanna moest er om lachen en ik moest om haar lach lachen. Dus daar zitten we dan als een paar maloten (weet niet als het een woord is maar anders nu) te lachen. 'Jongens als jullie uitgelachen zijn kunnen wij dan iets vertellen?' Vraagt paco als hij en jacob heel stil bij ons zijn gekomen. 'Ja natuurlijk.' Antwoord jake rustig. 'Nou ik en paco hebben verkering.' Zegt jacob iets te blij. Waardoor paco in de lach schiet.
oke ja ik heb al best wel lang niet geüpdate. Maaaaaaaaaarrrrrr ik heb 2K lezers!!!!!!! 🎊🎊😄😄 heel erg bedankt iedereen!! Had dit nooit verwacht. Oke nu lijkt het net alsof ik een waard heb gewonnen ofzo. Met mijn had dit nooit verwacht 😂😂
JE LEEST
Whatsapp boyy
RandomKate krijgt opeens een berichtje van iemand maar weet niet wie het het is. Ze blijven appen maar dat gaat niet altijd even goed.