Son Ye Jin / Park Gae In
Kore Mimarisinde önemli bir yere sahip olan Sanggojae adında, babasının tasarladığı bir evde yaşayan Park Gae İn, pasaklı, beceriksiz, bakımsız bir kızdır. Annesi 5 yaşındayken öldükten sonra babasının da kendisine uzak davranmasıyla yalnız ve üzüntülü bir çocukluk geçirmiştir.
Sevgilisin en yakın arkadaşıyla evlenmek üzere kendisini terk etmesi üzerine yıkılır. Aynı zamanda tasarladığı mobilyaları satamadığı, çevreye borçlandığı için de mali sıkboğaza girer ve maddi destek olsun diye evinin bir odasını kiralar..
Lee Min Ho / Jeon Jin Ho
Dam Sanat Galerisi Projesine hazırlanan Jeon Jin Ho, babasının ölümünden sonra kendini çalışmaya adayan, başarılı, hırslı bir mimardır. Han Chang Ryul'un babasının ellerinden aldığı evin acısıyla durmadan çalışır. Bu projeyi kazanması hem mali sıkıntıda olan şirketi için, hem kariyeri için çok önemlidir. Projenin tasarımında önemli rol oynayan Sanggojae'nin mimarisini görebilmek için Park Gae İn'in evine girmeye çalışır ve odasını kiralar. Ve aynı evde yaşayabilme fırsatı için de, yanlış anlama sonucu Gay zannedilmesine göz yumar..
Sevgilisi tarafından terk edildiği için çok üzgün olan Park Gae İn'i teselli eder, ona temizlik yapma, yemek yapma, baklımlı olma, kadın olma konusunda dersler verir. Eğlenceli vakit geçirip birbirlerine destek olduğu zamanlarda ikisi de birbirinden hoşlanır. Park Gae İn, O'nu Gay zannetmesine rağmen sevgisinden vazgeçemez.
Oncelikle bu bölüm armine17 için. İzlemişsindir ama ben yine paylaşmak istedim.
Diziyi sevdim. Romantik sahneler falan güzeldi. Her zaman dediğim gibi oyuncular beni diziye çekiyor ki Lee Min Ho yani. Neyse. İnsallah beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEY KORE AŞK❤❤
RandomGüney Kore❤❤❤❤✌✌✌ Kapak için @GoldenistMagnae çok teşekkür ederim