[6]

3K 158 29
                                    

Γεια σας!
Η προηγούμενη σπαζοκεφαλια για άλλους ήταν εύκολη και για άλλους δύσκολη.

Απάντηση:Η λεξη που έγραψε ο φοιτητής είναι "αυτό." Ήταν δηλαδή ρίσκο το να απαντήσει μονολεκτικά στην ερώτηση με τρόπο που μπορεί ο καθηγητης να μην καταλαβαινε .Επίσης με αυτό τον τρόπο δηλώνει πως το να βασίζεται η επιτυχία σε ενα μαθημα από μια και μόνο ερώτηση είναι και αυτό ρίσκο.

Έτσι αυτές που βρήκαν την απάντηση είναι:QueenVol5 DianaPn Alicecandy02.

Ο καινούργιος γρίφος:

Στην παρακάτω σπαζοκεφαλια υπάρχει ένα λογικό λάθος,το οποίο πρέπει να εντοπίσετε:
5 τουρίστες πήγαν να δουν κάποιο κάστρο Εκεί βρήκαν ένα χωρικό,από τον οποίο ζήτησαν να τους πει ιστορίες που σχετίζονται με το κάστρο. Ο χωρικός άρχισε να τους λέει την παρακάτω ιστορία:
Ζούσαν κάποτε σε αυτό το κάστρο ένας βασιλιάς,μία βασίλισσα και ο γιος τους. Ένα βράδυ αποφάσισαν να πάνε να δουν μία παράσταση .Ξεκινούν από το κάστρο με την άμαξα και τη συνοδεία τους και αφού έφτασαν στο θέατρο κάθισαν να παρακολουθήσουν την παράσταση.
Μετά από λίγο η βασίλισσα συνειδητοποιεί ότι ξέχασε να φορέσει το αγαπημένο της δαχτυλίδι και λέει στο βασιλιά ότι πρέπει να στείλει κάποιον να της το φέρει.Έτσι πήγε ο γιος του βασιλιά.Στο μεταξύ η βασίλισσα αποκοιμήθηκε και είδε στον ύπνο της ότι ο γιος της στο δρόμο για το δαχτυλίδι δέχτηκε επιθεση απο ληστές, οι οποίοι τον σκότωσαν. Ξύπνα τρομαγμενη και το πρώτο πράγμα που λέει είναι ο γιος της που έχει επιστρέψει.Τοτε από τη χαρά και τη συγκίνηση που ο γιος της γύρισε ζωντανός,παθαίνει συγκοπή και πεθαίνει.
Που είναι το λάθος στα παραπάνω;

Riddles-Γρίφοι Where stories live. Discover now