Parti Daveti
Masa başında ödevlerimle uğraşırken (daha doğrusu uyuklarken :)) annemin sesiyle irkildim:
"Kızım sen hala yatmadın mı?!? Derhal yatağa küçük hanım!" Ben zaten uyukladığım için hiç sorun olmadı hemen yatağa hopladım ve derin bir uykuya daldım...
Annemin sesiyle ÇOK GÜZEL BİR RÜYADAN uyandım. Okula gitmek için hazırlandım. Bir iki lokma yutup dışarı kaçtım. O kadar sıcaktıki hava ,alnımdan terler boşalıyordu. Sıcak başıma geçmesin diye gölgelerden yürüyordum. Bu sıcak, ödevlerimi yapmadığımı TAMAMEN unutturmuştu ilk defa ödevlerimi yapmamazlık ediyordum. Belki ilk değil ama...
Okula girdiğimde, herhal de bir olay olmuş herkes bir dedikodu tutturmuştu. Ben geri kalır mıyım; ASLA! Hemen kızların otasına daldım: "noluyo burda? ne konuşuyosunuz harıl harıl?!"Aralarından biri "Okulun son günleri olduğu için James (okulun en populer erkeği) parti yapacakmış. Davetiye gönderdikleri gidecekmiş sadece."James okulun en havalı erkeği olduğu için herkes partiye gitmek istiyordu. Ben hariç. Ben partilerden HOŞLANMAM. Bu yüzden çağırırlarsa gideceğim. Oda bir ihtimal. Davetiyeleri sınıfta dağıtmaya başladılar.Marcy, Jeniffer, ... Ve Ally yani BEN! Şaşırdım kaldım. Sadece ben değil herkes! Hemde özel misafir olarak çağrıldım. Bütün herkes beni kıskançlıktan çatlayana kadar kıskandılar sırf bu yüzden o partiye GİDECEĞİM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ally & Sherlock
Adventure17 yaşında liseye giden Ally adındaki kızın yazını anlatan bir hikaye. Yazın bir akşam yemeği için dışarı çıktığında Sherlock Holmes ile karşılaşır...