Yine sıkıcı bir gündü uyandım , sabah rutinlerimi yaptım.Ve telefonuma baktığımda bir sürü bildirim gelmişti.Çoğu mesajda çok iyi kankam yani kardeşim Yaren'den gelmişti. Bana yeni enistemi anlatıyordu yani kendine boyfriend yapmış . :) H.o fln dedim.Konuşmaya öyle devam ettik.Kahvaltımı yaptım.Haftasonuydu kuzenim bizde kalmıştı.O da kendi aleminde. Kulaklığımı taktım ve yeni bildirimlere baktım.Şimdi de Esra'dan mesaj gelmişti.O da platoniğini anlatıyordu.Pff çok sıkıcı. -,- Akşam oldu.Yemek falan yedik.Herkesin uykusu gelmiş ve uyumak için yataklarına gitmişlerdi.Oysa ki benim hiç uykum yoktu.Yaren'le konuşuyordum.Yaren wp'de bir grup açmış , beni , Sema'yı ve boyfriendini eklemiş.Konuşuyoruz sonra ben enişte sen hiç konuşmuyorsun dedim. O da ne konuşayım ki dedi.Sevgiliniz yoksa ayarlıyayım dedi.Yaren'de Merve'nin yok , ona ayarlayabilirsin dedi. Ben şok. Çok heyecanlandım.Neyse ekledi gruba çocuğu.Konuştuk fln , sonra çıkma teklifi etti bu . Ben heyecandan ne diyeceğimi bilmiyordum.Yaren özelden kabul et knk yazdı bende kabul ettim.Çıkmaya başladık.Ben arkadaşlarıma fln anlattım.Öncelikle Tuğçe'ye anlattım.Çok mutlu oldu. ;) Sonra saat 04.45 olmuştu iyice uykum gelmişti artık.Yaren, Eren ve boyfriendim Emre'yle konuşurken uyuya kalmışım.Sabah uyandığımda snapchatten ablam mesaj atmıştı. Ben gece bi söz yazıp yanına "E" yazmıştım.Ablam "E" kim yazmıştı.Birden ne yapacağımı bilemedim.
Ve ne yazacağımı düşünüyordum...BÖLÜM SONUUU.. Arkadaşlar bu bölüm bu kadar diğer bölümde görüşmek üzere.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınn..😊😊😊