Tanışma(Başlangıç)

7 2 0
                                    

Selam arkadaşlar bu benim ilk kıtabım okuyan herkese teşekkürler ...

Baş rol karkterimiz olan Su büyük düşmanı olan İremle birilikte üniversteden mezun olmışlardır.İrem, Su'yun hayatı boyunca kıskanmış ve nefret etmişti .Sırf büyüzden onunla aynı okulu okumuş aynı liseye gitimiş kıskançlığı yüzünden hiç istemediği bir üniversiteye gitmiş ve aynı bölümden mezun olmuşlardı... Su her zaman İrem'in bir adım önünde olmuş buda İremin Su'ya kötülükler yapmasına sebep açmıştı.Bu yüzden Su mezun olduktan sonra bir az kafa dinlemek sitemiştiama buna pek fırsatı olmamıştı.

Ankarda oturan Ayşe adında annesi kocasını ölümünden sonra memleketleri olan Ankara'ya yerleşmişti . Ayşe hanım Ankara'da yalnız diyildi.Ortanca oğlu olan Ahmet vegelini Sevgi ile yaşıyordu.Ahmet Ankara'daki şirketlerinin başıdaydı.Ahmed ve Ayşe hanım henüz küçük olan Su için endişeleniyorlardı .

Su'yun küçük abisi Murad diyer ağabeylerine göre birazdaha az sinriliydi ve Su'ya sürekli iş bulamsı için baskı kuruyor yoksa akti taktirde onu ankara'ya annesin yanına yollicaktı .

Ama oda Su'unun Ankara'ya gitmesini istemiyordu çünkü Su'yun ev akrkadaşı olan Demet'e aşık olmaya başlamıştı onu ne zaman görse dizleri tiriyor kalbi atışları hızlanıyodu.

Su ünlü bir şirketin genç tasarımcılar işe alınacagını duyunca yola koyulmak için hazırlandı.Telaşlı olan Su heycan her şeyi deviriyordu apar toapar dışarı çıkan Su İremi gördü ikiside kızla arabalarına dogru atıldılar Su ve İrem aynı yoldan gidiyorlardı.İrem uyanıklık yapıp kestirmeye saptı ama girdiği kestirme de trafik vardı ta arabasıyla geri gelicekti ki arkasına arba geçti Su çok tan İş görüşmesine girmişti.Su'yun Sw İremin kine göre da ha iyidi İrem 2. İken Su 1.likle Bitrmişti üniversiteyi. Su'yun görüşmesi güzel geçti.Su şirketten çıkarken İrem yeni giriyordu Su İreme aldırış etmedi. Çünkü nerdeyse işe onum alınacagını biliyordu.

O gün bütün gece görüşmeyi Demete anlatmıştı .Ertesi gün Su'yun telefonu çaldı ve su büyük bir heycanla yataktn fıkradı .Su'yu işe almışlardı ve ertesi gün başlıya bilecğini haber vermişlerdi.

Su bu habere çok sevinmişti İremi işe almadıkları içinçok sevinmişti.Ama o günün akşamında İrem babasının yanına gitmiş ve olan biten herşeyi anlatmış babası İremi torpille işe aldırmıştı


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Böylemi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin