Capitolul 1

40 2 1
                                    

-Serios...?

-Da...

-Dar tată..?! Nu este corect... e a 4 oara cand trebuie sa ne mutăm fiind ca tu nu ai succes la fete...deja devine enervant😣

-Ştii...? Nu imi pasă ca tu vrei sau nu...o sa ne mutăm si punct .

Am plecat fara sa mai stau pe gânduri fiind ca tatăl meu este un ratat cand vine vorba de iubire si m.am săturat. Eu nu am cum sa il ajut, dar poate ca daca nu ar mai fi un astfel de egoist nesimţit ar înţelege ca femeilor din ziua de azi nu le place sa le povesteşti de fostele tale...😂😱
În fine...m.am luat cu asta si am uitat sa ma prezint. Sunt Kira Smith si familia asta se v.a duce de râpă din cauza tatălui meu , Jonas Smith. Am 15 ani si locuiesc in Germania...sau cel puţin voi mai locui aici. Nu am fraţi si nici mamă... da... 😞😞 a luat parte la un accident teribil si se pare ca a pierdut mult sânge si a murit. Tatălui meu i.a trecut. El crede ca si mie, dar am învăţat cum sa.mi ascund defectele faţă de cei dragi,doar pentru a nu.i face si pe ei să sufere.Va dati seama ca nu a trecut o oră de cand am plecat si deja tata ma sâcâie sa mi fac bagajele fiind ca fosta lui iubită ... super nenorocită ne da afara din casă. 😦După ce mi.am facut bagajele am coborât jos unde l.am intalnit pe tata cu celelalte bagaje. Fiind ca nu ştiam unde vom merge am încercat sa ma interesez.

-Amm....tati..? Ştiu ca momentan nu esti in apele tale,dar...unde vom merge??😕

-Pe luna !

-Tati...😒

-Vom pleca in Dubai...cred ca ni.ar prinde bine o vacanţă pe plajă... nu?

-Mamă... ce distractiv o sa fie. Spun eu sarcastică 😅

Dupa ce am plecat si ne.am cumpărat biletele de avion, iar apoi am fost îmbarcaţi in el am decolat. Aveam norocul ca stăteam la geam, iar in stanga mea era tata.Dupa 3 ore de zbor va daţi seama ca eram epuizată.
Am plecat spre un hotel, iar dupa ce ne.am cazat am plecat fiecare in camerele lui.Poate ca am eu 15 ani si el este tatăl meu, dar nu mai stau cu el in cameră... de ani buni.Seara asta am fost sa mâncăm la restaurantul hotelului, iar apoi ne.am intors in camere.Eu am deschis televizorul si am rămas şocată cand am vazut ca un băiat de vârsta mea cu ochii albaştrii si părul şaten a spart un magazin.Chiar atunci am auzit un ciocanit la usa balconului.Am fost speriata, dar pana la urma am mers sa vad cine e. Când am ajuns acolo am putut observa...

VampirițaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum