1. Krásné odpoledne, jsem jela s kamarádkou Ady na Utubering. Což je akce, kde jsou YouTubeři. Už jsme byly u Teri, Mishy, Stejka, Metadona, selessieho, ale pořád ne u Jirky krále. Tak jsme se za ním vydali. Byl hezčí než ve videích. Když jsme konečně přišly na řadu, vyfotili jsme se, ale on se na nás stále koukal. A my na něho samozřejmě také. Když se se všema vyfotil, běžel za námi, a řekl mi, jestli nechci jeho tel. číslo. ,, Ano " odpověděla jsem překvapeně. Ady z toho byla smutná že to řekl mě a né jí. Tak jsme šli dále, a viděli jsme Martina. Rychle jsme se za ním rozběhly. ,, Můžeme se s tebou vyfotit?" Zeptala se Ady. ,,Samozřejmě" řekl Martin. A zeptal se Ady jak se jmenuje ,,Adéla" odpověděla překvapeně. Dal jí taky tel. číslo. Oba nás pak pozvali na pódium. Bály jsme se. Ale nakonec to bylo v pohodě. Byl to pro nás neskutečný zážitek. Bohužel jsme se s nimi musely rozloučit. Uběhl asi týden, a já Jirkovi zavolala. Volaly jsme asi 1h. Ady mi pak vyprávěla jak taky ona volala s Martinem. Oba si s námi daly sraz. Ale bály jsme se tam přít. Ale nakonec jsme to zvládly. Byl to nejlepší den v mém životě. Volaly jsme každý den. Až se mě konečně Jirka zeptal jestli s ním nechci chodit. ,,Ano" odpověděla jsem radostně. Když jsem to řekla doma byli rádi že jsem si někoho našla ale nebyly moc rádi z toho, že zrovna se slavným člověkem. Protože si myslely, že když je tak slavnej, že bude mít 1,000,000 holek. Ale já je stále přesvědčovala že my 2 k sobě prostě patříme. Nakonec řekli že je to můj život že už jsem plnoletá takže si můžu dělat co chci.
Radostně jsme je objala, a šla jsem mu zavolat. Asi o 3 roky později mě požádal o ruku. Tak byla Svadba, asi o rok později jsme si pořídili 2 děti, Anetku s Jakubem. A jak dopadla Ady? Stejně jako my až na to že měla 1 dítě a jmenovala se Nikolka.Tak doufám že se vám ten příběh líbil. A ahooj :*