Aynaya bakıyordum.
“Evet çirkinim tamam mı?”
Aynaya bakmayı kesmeliyim belki bakım falan beni düzeltir. Normalde buna takmam ama sınıfa gelen Jason denen çocuktan sonra biraz değiştim. O kaslar.... Acaba saçımın arasına pembemi attırsam Rachel’ın dediğine göre değişik kızlardan hoşlanıyor ama o bana bakmaz ki belki de yine birinin vücudunu alabilirim. Acaba kim Jason’ın son günlerde baktığı kişiler. Evet kimberly onu alabilirim sadece bir haftalığına ama ona nasıl temas edeceğim. Sapık falan değilim sadece ona dokunmalıyım işte. Kafeterya tabi ki perşembe günü o iğrenç diyet salatalarından yiyiyor ! dolabımın kapağındaki aynaya bakmayı kesip kafeteryaya koşturdum. Ah! Tanrım burası tıklım tıklım evet kimberly ve çetesi de geliyor kokoş kızlar. Çarpışsam mı ama o zaman üstüme o iğrenç şeyden dökülür saçını mı övsem.
“kimberly saçların çok güzel olmuş”
“sen kimdin ?” Saçlarını yolacak kişi “Neyse tamam dokunabilirsin ama çok değil. Ellerin temiz mi ?”
Neyse sakin Jen.
Köşeye çekilip telefonumun yansımasından kendime baktım. Kimberly olmuştum. Pekala artık Jason ile konuşma vakti. Sakin olmalıyım ben Kimberlyim. Yani sanırım.
“Nasılsın jason”
“ İyi kimberly sen”
“Akşam boş musun?”
Arka taraftan “ Bizimle” diye seslenen futbol takımını görmezden gelerek “Nereye gidiyoruz?” evet boşmuş yaşasın içimde oynarken.
“Bilmem belki Pretty Time’a gidebiliriz” dedim.
“Olur seni on da alayım mı?”
“Olur”
Önümdeki yemeği yemeden masadan kalktım ama futbol takımının Jason’a kızdığını fark ettim. Hala inanamıyorum benimle geliyor aslında resmi olarak Kimberly ile geliyor ama olsun eve gittim seksi bir şeyler giymeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skins
RomanceÖzel güçleriniz dahi olsa lise yinede çekilmez bir yer oluyor. Ben Jennifer Warner Türünün tek örneği Jennifer lisede ezilen bir yerden bitme. Ah evet saçmalık öyle değil mi ? Bunun nedeni yirmi bir dakikadır vücudumun yarısını dolaba sokmuş bir şek...